donderdag 27 juni 2013

Review || 2x Miss Sporty nail polish

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Deze keer over 2 nagellakjes! Beide nagellakjes zijn van Miss Sporty. Ik heb de kleuren 2300 (blauwlila) en 2326 (rood met roze/oranje).


Als eerste test ik het lakje met de kleur 2326, het lakje heeft verder geen naam. Het is een beetje een verkeersrood/briljantrode kleur, rood met iets van oranje en iets roze erin.
Ik vind de kleur erg mooi en zomers, maar tegelijkertijd ook wel warm en romantisch.

De swatch
De dekking van deze nagellak is erg goed! Op de foto zie je de dekking na 1 laagje. ik kon het witte randje van mijn vingers echt niet meer zien. Dit lakje droogt erg snel, ik heb niet zoveel geduld wat nagellakken betreft, dus dit is zeker een must!

De nagellak blijft vrij lang zitten, ik heb deze bijna 7 dagen gedragen en door het slijten is het er toen wat af gegaan (werken in de bloemenwinkel e.d.). Meestal gaan lakjes er bij mij na 3 dagen af, dit is dus wel heel erg lang!

Ik geef dit lakje zeker een 8 1/2 omdat hij in 1x dekt, een goede kleur heeft en snel droogt. Zeker een aanrader. Volgens mij zijn deze lakjes 2,50..

Dan over naar het 2e kleurtje, hiervan verwacht ik eigenlijk hetzelfde als bij de vorige kleur. Ze komen namelijk uit dezelfde serie en dit kleurtje is zelfs nog niets donkerder, dus hij zou nog iets beter moeten dekken. 

De kleur is 2300 en het is blauwlila. Een paars-blauwe kleur dus, niet helemaal een kleurtje wat bij mij past, maar zeker te combineren met een andere kleur nagellak. 

De swatch
Ik verwachte veeeel (lees heeel veel!) meer van dit lakje, het 1e laagje dekt vrij slecht, je ziet niet alleen mijn witte randje, maar ook nog de kleur van mijn nagel/huid door dit lakje. Erg jammer, bij het vorige lakje was de dekking namelijk zo super! Flinke tegenvaller. De droogtijd van het lakje valt me niet tegen, maar het aanbrengen duurt natuulijk langer door de 2 laagjes. 

Na het 2e laagje is de dekking al een stuk beter, zo goed als bij het 1e lakje is het nog niet, maar je kunt er niet meer zo erg doorheen kijken.

Ik geef dit lakje een 6, hij dekt niet goed en het duurt daardoor langer om het aan te brengen. De kleur is niet helemaal mijn smaak, maar toch niet verkeerd.

De winnaar"" van deze review is overduidelijk het 1e lakje! Veel betere dekking en ook gewoon een mooier kleurtje.

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...