donderdag 1 augustus 2013

Essence Herfst/Winter 2013

Volgende maand komt er een nieuwe collectie van Essence waar ik nu al erg enthousiast over ben! Dat wil ik jullie zeker niet onthouden en daarom zal ik in deze post mijn favoriete items uit de nieuwe collectie laten zien.



Essence heeft vooral op het gebied van lippen een erg mooie lijn neergezet. Lipsticks in 10 kleuren, lipgloss en gekleurde lipbalms.

 Deze lipstick komt onder andere in deze prachtige peach kleur. Ook de verpakking ziet er heel mooi en netjes uit.
€2,39








Deze shiny lipgloss geeft je lippen een intense kleur met erg veel glans. De lipgloss zal €1,89 gaan kosten



Mijn favoriete nagellak die nieuw in het assortiment komt is denk ik deze. Een gave glow in the dark! €1,89

Glittertjes voor op je nagels worden steeds meer een musthave. Essence krijgt ze in 8 verschillende kleuren en texturen. €1,99

Deze prachtige highlighters lijken mij echt heel fijn! Zoals de naam al zegt is het een all-in-one, handig voor in je clutch. 

De highlighter is er in 2 varianten, de tinten in deze donkere variant vind ik echt super mooi! €3,59

Als laatste de blush stick die in 3 tinten zal verschijnen. Ook hebben ze een handig formaat voor in je handtas en ze blijken zelfs een fruitig geurtje te hebben. De kleur op deze foto is de heldere roze kleur, de abrikoos lijkt me echt heel mooi!
€2,59

Dit is natuurlijk nogmaar een kleine greep uit te nieuwe collectie van Essence, er komen ook nog nieuwe mascara's, foundations e.d.. 

Ik ga zeker wat dingetjes uit deze collectie halen en testen. En jij?


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...