dinsdag 24 september 2013

DIY || Rope Bottles

Af en toe vind ik oude potjes en vaasjes terug en wat is er dan leuker dan ze een beetje op te leuken! Ik vond een mooie rol katoen wol die helemaal bij de kleuren van mijn kamer past. Deze wol heb ik om mijn oude potjes gewikkeld en zie hier het resultaat!


Als eerste deed ik dit pennenbakje van de action. Ik heb het lekker wild eromheen gewikkeld omdat de rand nogal dik was en ik anders uren bezig zou zijn om het zo dik en netjes te krijgen.

Ook deed ik dit schattige vaasje uit een setje van 3. Deze heb ik heel netjes en strak omwikkeld met de roze draad. Ik vind vooral het resultaat van dit vaasje erg mooi. De onderkant heb ik met wat lijm gedaan, omdat het flesje daar weer wat dunner wordt. 
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien. Ga je het zelf ook doen?

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...