woensdag 25 september 2013

New in & Review || Bazaar Beverwijk


Afgelopen zaterdag ben ik naar de bazaar in Beverwijk geweest. Ik was er nog nooit geweest en het verbaasde me hoe super groot het is! Ik had 1 grote "loods" verwacht, maar het is gewoon een compleet industrieterrein.. Iig wat ik (als inwoner van het kleine Friesland) als een industrieterrein ken.. We zijn echt de hele dag zoet geweest en de entree is maar 2,30! Ik heb er niet erg veel gekocht, maar ik wil het jullie toch wel graag laten zien. Daarom heb ik besloten de producten ook maar meteen te reviewen.



Het eerste wat ik kocht was dit prachtige roségouden horloge. Ik heb bij veel stands zulke horloges gepast, maar met mijn dunne polsen moest ik steeds een kleiner klokje hebben. Uiteindelijk kocht ik deze voor €20,-

Rond sluitingstijd kwamen we aan bij de laatste hal, ergens achterin. Daar stond een hele leuke Fogan stand! Daar kon ik natuurlijk niks laten liggen. Uiteindelijk ben ik met (maar) 3 dingetjes naar huis gegaan. Als eerste deze bronzer. 

 De bronzer zit in een chigue zwart met gouden doosje. Er zit een handig spiegeltje bij en een sponsje.

 Tijdens het swatchen kwam ik erachter dat de bronzer niet erg veel kleur afgeeft. Hij heeft wel een hele mooie gouden shimmer en daarom vindt ik het voor de winter wel een goede koop! Mooie kerst bronzer voor die ene euro!
Ik kocht ook een wet'n wild concealer voor 1 euro. Mijn eerste wet'n wild product. De concealer heeft een handige applicator en een mooie neutrale kleur.

De concealer heeft een goede en mooie dekking, het is ook nog eens precies mijn kleur. Ik denk dat ik deze heel veel ga gebruiken!

Als laatste kocht ik dit Fogan nagellakje, het is een zilveren glitter top coat en kostte, net zoals de rest, maar 1 euro.
Hier heb ik de nagellak even geschwatched op een ongelakte nagel en een gelakte nagel. Hij dekt niet erg goed en voor een mooie glitter laat als top coat zul je 2 lagen aan moeten brengen. Nog een nadeel, hij ruikt echt super chemisch! Jammer.

Ben jij al eens in Beverwijk bij de bazaar geweest?

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen allemaal!!
    Ik ben daar nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nog nooit geweest, maar je hebt leuke producten geshopt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ff een hele andere vraag. Hoe zorg je ervoor dat er staat meer lezen> ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt een knopje bij het maken van een bericht waarop een papiertje is afgebeeld dat doormidden is gescheurd, als je er met je muis op staat komt er "jump break invoegen" als je die toevoegd op het punt waar je je post wilt splitsen dan komt er lees meer te staan op je post.

      Het knopje staat rechts naast video toevoegen

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...