woensdag 16 oktober 2013

Report || Shopping in Amsterdam and Pixar

A week ago, I told you about my WOW Experience at the Lush in Amsterdam. Ofcourse, I shopped a little more, not only in Amsterdam but also in Almere. It's not enough for a shoplog so I'll put it in this post. I have also been to the Pixar expostition in Amsterdam Expo with my boyfriend, I will also tell you about that.

Een week geleden plaatste ik een post over mijn WOW experience bij de Lush in Amsterdam. Ik heb natuurlijk nog iets meer gewinkeld, niet alleen in Amsterdam, maar ook in Almere. Het is niet genoeg voor een hele shoplog, dus daarom komt het in deze post. Ik ben ook nog samen met mijn vriend naar de Amsterdam Expo geweest voor de Pixar voorstelling. 


At first I've been shopping at the Primark, I didn't buy that much, because of shopping at the Lush the other day. My mom asked me to buy her a skarf, so that's what I bought for her.
I bought myself a coffee mug, I already had one, but I bought another one because I use them so much.

Als eerste heb ik gewinkeld bij de Primark, ik heb daar niet zoveel gekocht, omdat ik naar de Lush zou gaan de volgende dag. Mijn moeder vroeg of ik bij de Primark een sjaal voor haar mee wilde nemen, dus dat is wat ik heb gekocht. Voor mezelf kocht ik een Coffee Mug, ik had er al een, maar ik gebruik hem zo vaak dat ik besloot er nog 1 te halen. 

Coffee mug - €3,00

After the Lush experience I went shopping in Amsterdam, I didn't have that much money, so I couldn't buy everything I liked over there. I've been searching for new earrings for a while and I found a nice pear at the Pieces shop. They are a bit heavy, but I normaly don't wear this kind of earrings. The Pieces was having sale, so you had your 2nd product for free. I chose a cute bracelet.

Earrings - €9,95

Nadat ik bij de Lush was geweest, ging ik nog even verder winkelen in Amsterdam. Ik had niet superveel geld meer, dus echt veel heb ik niet gekocht. Ik zocht al een tijdje naar nieuwe oorbellen en bij de Pieces winkel vond ik deze beauty's. Ze zijn wel vrij zwaar, maar ik ben dan ook niet gewend aan "hangers" De Pieces had sale, dus mocht ik gratis een tweede product uitkiezen. Ik koos een erg leuk armbandje.

Bracelet - €7,95

After some shopping I went by train to the Bijlmer with my boyfriend to get us some food at the KFC. I was a bit early at the central station, so I bought two Hot Chocolates at the Starbucks, for me and my boyfriend. In the evening we were about to go to the Amsterdam Expo, so the Bijlmer was an easy place for both of us to come together. At the Expo is an Pixar exposition, for people who don't know what Pixar is.. Pixar was the first company that made Animation movies with the computer. They made the famous movie "Toy Story" which probably everyone of you will know. The exposition was great, it showed the whole process of making an animation movie. Starting with some sketches, then making a storyboard and a colorscript, to making the actual movie. The exposition also told us how the company Pixar was created (did you know Steve Jobs partly started it?) Sadly, I wasn't allowed to take pictures inside there, but it was really beautiful.


Na wat winkelen ging ik met de trein naar de Bijlmer om samen met mijn vriend wat te gaan eten bij de KFC. Ik was vrij vroeg op het centraal station dus ging ik nog even langs de Starbucks voor een warme chocolademelk voor mij en mijn vriend. Later die avond zouden we naar de Amsterdam Expo gaan, dus de Bijlmer was voor ons allebei een handig punt om af te spreken. Bij de Amsterdam Expo is een Pixar expositie, voor iedereen die niet weet wat Pixar is.. Pixar was het eerste bedrijf wat computer geanimeerde films maakte. Zij maakten de beroemde film "Toy Story" die jullie waarschijnlijk allemaal wel kennen. De expositie was echt heel erg leuk! Het liet het hele proces zien van hoe ze de films maken, startend met de schetsen, dan een storyboard en een colorscript, tot het maken van de echte film. De expositie liet ook zien hoe het bedrijf Pixar ontstaan is (Wist jij bijvoorbeeld dat Steve Jobs 1 van de mede oprichters is?). Helaas mocht ik binnen bij de expositie geen foto's maken, maar het was erg mooi!

You can see tiny part of the exposition in this video


The exposition about Pixar ends on 27 October 2013.

Do you like my English posts, or would you like me to also do it in Dutch?

5 opmerkingen:

  1. Dat was een leuke dag zo te lezen! En Starbucks!! ♥ it...zóóó jammer dat het niet bij mij om de hoek is ;)

    groetjes Corine
    www.spontaanspreken.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dagje uit! Zou ook wel naar die expositie willen!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Mooie armband ook :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! Lijkt me een heerlijk dagje geweest te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...