zondag 27 oktober 2013

Review || Lush Candy Mountain Bubble Bar

Laatst kocht ik bij de Lush deze heerlijk ruikende bubble bar. Het is mijn allereerste bubble bar en ik ben dus erg benieuwd!

De bubble bar ziet er erg schattig uit en ruikt heel erg zoet. De bubble bar bevat glitters, maar niet zoveel dat je er na de tijd onder zit. 

Om de bubble bar te kunnen gebruiken hoef je maar een klein stukje af te breken en te verkruimelen onder de warme kraan. De bubble bar geeft lekker veel schuim, het schuim is niet na 5 minuten weg, maar blijft eigenlijk de hele tijd.

Deze bubble bar is echt heerlijk! Hij kan meerdere keren worden gebruikt en hij geeft heel veel schuim. Echt een aanrader. 

Lush - 5,25 euro 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook en hij ruikt inderdaad echt heel lekker !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik twijfelde nog over deze, jammer dat je er geen foto bij hebt hoe het er in het bad uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...