dinsdag 5 november 2013

Fashion || 1 dress, 3 outfits

Jullie kennen allemaal de H&M paskamer op de website. Een tijdje geleden verdween deze en moest ik dus iets nieuws zoeken om outfit inspiratie op te doen. Via girlscene contests kwam ik op de website looklet.com uit! Deze site is eigenlijk een hele uitgebreide H&M paskamer met allemaal kledingstukken van merken en bekende designers. Dit wilde ik graag een keer met jullie delen en daarom heb ik er een post mee gemaakt. 


Ik heb voor deze post 3 verschillende outfits gemaakt voor 3 verschillende gelegengheden, met steeds hetzelfde jurkje. Het jurkje wat ik hiervoor heb gebruikt is van Acne en ik vind hem echt prachtig!

Outfit 1
Outfit 1 is een leuke party-outfit, je draagt qua kledingstukken alleen het jurkje, maar voegt daar allemaal accessoires aan toe. Ik heb gekozen voor hakken in dezelfde kleur als het jurkje en een ketting waarin de donkerblauwe kleur terug komt. Verder zocht ik een leuke clutch uit en voegde ik een ballon en een kroontje toe.

Outfit 2
 Deze outfit is wat chique'er, bij het jurkje wordt een jasje gedragen waarin een soortgelijk printje voorkomt als in het jurkje. Het jasje zit gelukkig niet helemaal vol met het printje, dan was het too much geweest. Ik koos voor een zwarte statement ketting, die in deze outfit niet echt een statement vormt. Verder koos ik voor dezelfde hakken als bij outfit 1. Deze outfit zou je naar een nette gelegenheid kunnen dragen, denk aan diploma-uitreiking of kerst.

Outfit 3
Outfit 3 is wat meer geschikt om naar normale gelegenheden te dragen. Onder het jurkje zit nu een dikke panty in een donkergrijze kleur, door het bontje lijkt het nogsteeds netjes, maar ook wel comfy. De hakken zijn vrij normaal maar het ritsje haalt toch de kleur van het jurkje nog wel wat naar voren. Tot slot maken de tas en de ketting de outfit af.

Kennen jullie Looklet.com al? Willen jullie vaker zo'n post zien?

6 opmerkingen:

  1. Super tof gedaan!
    Ik maak soms ook wel eens van die looks met de H&M site, maar dit is ook erg gaaf.
    De looks die je gemaakt hebt vind ik ook leuk ;)

    Susan
    ishootlovee.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits! Jammer dat de paskamer op H&M weg is, ik vond het altijd wel handig. Gelukkig heb je een mooie oplossing gevonden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfits, ik vind zelf outfit 2 heel erg leuk!! :) Ik wil wel vaker van deze posts zien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! Ik vond het zelf echt balen toen de H&M kleedkamer verdween, het is toch altijd fijn om even te kunnen zien hoe het staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post! Mooie outfits ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...