woensdag 20 november 2013

Persnieuws || Catrice LE Feathers & Pearls


Toen ik gistermiddag mijn mail opende en het mailtje van Catrice tegenkwam wilde ik het eigenlijk allemaal meteen hebben en uitproberen. De nieuwe Limited Edition is namelijk echt prachtig! Het is geinspireerd op de gouden tijden uit de 20e eeuw, die een grote invloed heeft gehad op de mode zoals we die nu nogsteeds kennen. De LE is vrij veelzijdig, je kunt zelf bepalen of je een simpele "everyday look" maakt of een leuke party look.



Eye Palette

Het Eye Palette bevat vijf oogschaduwen, een cake-eyeliner die wordt aangebracht met een vochtig kwastje en een handige duo-applicator. De oogschaduwtinten met glittereffect variëren van antraciet, zilver, goud en diamant en hebben een zachte textuur waarmee je een fantastische oogmake-up met een ware glam factor creëert! € 4,99

Clear Brow Fixing Pen
Show die wenkbrauwen! Mooi gevormde Hollywood style wenkbrauwen zijn gemakkelijk te  creëren met de Clear Brow Fixing Pen. Deze slimme pen bevat een transparante textuur die niet plakt en waarmee je alle haartjes in bedwang houdt. € 2,89
Lashes for Gold

Dé twenties look: extravagante, perfect gevormd wimpers, gitzwart met subtiel gouden accenten. Combineer deze fantastische wimperlook met een weelderig golvend kapsel en een charlestonjurkje en laat het feest maar beginnen! Bevat een tubetje wimperlijm om eenvoudig en langdurig aan te brengen. € 3,99

Roaring Lip Colour
Très chic. deze superelegante lipsticks met een semi-matte finish komen in klassieke kleuren als lichtroze en rood. De crèmige textuur geeft lippen een fabuleuze 1920's look! Verkrijgbaar in C01 Charleston’s Fame, C02 Roaring Red en C03 Josephine’s Joy. € 3,99

Nail Sequins
Gouden regen! Deze elegante pailletjes in feestelijk goud en mysterieus zwart geven deze '20 look een ultiem trendy 3-D accent van nu. Ze worden aangebracht over de nagellak terwijl deze nog niet droog is. Je kunt ze heel gericht plaatsen of ze over de nagel strooien of je nagels er compleet in dopen! Perfecte stijl! Verkrijgbaar in C01 Golden Twenties and C02 Running Wild. € 2,99.

Feathers & Pearls is vanaf december 2013 t/m half januari 2014 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.


6 opmerkingen:

  1. Om even terug te komen op je vraag: Mijn macbook Pro bevalt mij onwijs goed, ik heb er zelf ook voor moeten sparen maar het is zeker al je spaargeld waard. Het besturingssysteem van Apple is zeker even wennen maar het is gebruiksvriendelijk en voor je het alles makkelijk te vinden. Het is zeker veel geld maar het is echt waard.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw ziet er allemaal mooi uit!! Ik kan niet wachten tot dat het in de winkels is hih. Liefs, sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collectie voor de Eye Palette is mijn favoriet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Nail Sequins lijken me leuk op uit te proberen tijdens de kerst of oud&nieuw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, ik wil alles! Vooral het palette!
    Liefs,Ypie

    http://oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...