zaterdag 16 november 2013

Shoes || 2 sneaker trends for this winter



Wie houdt er nou niet van sneakers? Juist, niemand! Ze zitten heerlijk en zien er ook nog eens leuk uit! In deze post zal jullie ik 2 sneaker trends van deze winter laten zien.


Trend 1: Timberlands

Iedereen is denk ik wel bekend met de timberlands. Je kunt ze niet missen, op school, op straat, overal kom je ze tegen. Dat is ook niet zo vreemd, ze zijn namelijk met werkelijk alles te combineren en ze lopen heel erg leker! Maar wat als de Timberlands net niet je smaak zijn? Zoals je ziet zijn er ook genoeg look-a-likes! Zoals de "Skater" versie van Vans en de 'snowboot" versie van Bjorn Borg. 

Trend 2: De sportsneaker

Ook deze trend is niet meer uit het straadbeeld weg te denken. De lage sneakers zijn maken iedere outfit net iets sportiever. Ook deze sneakers zijn gemakkelijk te combineren. Naast de meest populaire New Balance, zijn er ook bij deze trend een aantal andere merken die hun variant hebben gemaakt, zoals de sportsneakers van Asics of van Adidas.

De sneakers uit deze post zijn allemaal te bestellen op frontrunner.nl en te koop in 1 van de Front Runner stores.

Follow: Twitter - Instagram - Facebook

1 opmerking:

  1. Ik hou van mijn Timberlands! Ik heb ook NewBalance, maar mijn teen komt daar bijna door heen :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...