vrijdag 16 mei 2014

Press || Primark festival collection

WEEEKEND!!! Eindelijk even een avond niet hoeven te leren voor de examens, die trouwens echt heel goed gaan! Gister verscheen er een heel leuk persbericht in mijn inbox, namelijk een van de Primark. Snel tussen het leren (oke, ik geef toe dat ik de hele middag maar wat naar mijn aardrijkskunde boek heb zitten staren met ijsjes en chocolade) door, bekeek ik deze super leuke collectie. Ik heb mezelf ingehouden er niet meteen iets over te schrijven, maar nu mag het! Wat een heerlijke collectie! 





 Cut out boot - €22

 Black shorts, €13


 Matt round sunglasses, €2,50

 Madeliefjes haarband, €3,50


 High waisted denim shorts, €12


 High waisted denim shorts, €12
 Black shorts, €13
 Bag, €5

Welke items gaan jullie sowieso halen?

1 opmerking:

  1. Ik werd ook helemaal blij toen ik de collectie zag! Eigenlijk moest ik leren.. haha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...