maandag 12 mei 2014

Favorites || Denim

Denim is natuurlijk de Nederlandse trots en ook ik draag graag een jeans! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete denim items zien!



Als eerste dit spijkerjasje van Dept. Helaas is het in de was een stuk slapper geworden. Maar hij zit erg lekker en is niet te oversized. De kleur is mooi licht en dus heel geschikt voor de zomer.

Mijn favoriete jeans is deze van de Primark. Ik heb hem nu al meer dan den jaar en kan rustig zeggen dat ik hem minstens 1x per week draag. De knoop laat nu helaas wel los..

Dit boyfriend shortje van H&M kocht ik 3 jaar geleden al. Toen vond ik hem uiteindelijk toch niet zo leuk en droeg ik hem maar weinig. Nu draag ik hem meer, hij zit lekker high waisted en wanneer ik hem binnenkort bij de broekspijpjes wat ga innemen dan is die perfect!

Deze boyfriend jeans van Only is echt perfect. Broekspijpen opgerold, all stars eronder en klaar ben je! (Natuurlijk nog wel een top...) 

Wat zijn jullie favoriete denim items??


3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Mijn lievelings denim kledingsstuk is een lichtblauw hemd, maakt elke outfit zo lekker casual.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kledingstukken ziet er ook super mooi maar toch weer neutraal uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...