dinsdag 6 mei 2014

Press || Primark Swimwear 2014

Summer is coming!! Dat betekend dat we allemaal weer massaal op zoek gaan naar een leuke nieuwe bikini! Ik heb zelf al een gekocht voor dit seizoen bij de H&M (Zie deze post), maar toen ik deze post zag wilde ik er het liefst nog een bij. Jammer genoeg zijn de meeste bikini's niet voor mij weggelegd (de tops althans), maar ik deel mijn favorieten graag met jullie! 


In deze swimwear collectie staan, net als bij de spring collectie van primark, de etnische prints en colour blocking centraal. Ook de jaren 50' look komt weer helemaal terug met push-up bovenstukjes en broekjes met een hoge taille. Ook bevat de collectie een aantal kimono's, maxi dresses en playsuits om over je bikini te dragen. Een hele aparte collectie, maar er zitten een aantal leuke items tussen. 

 Badpak, €12
Top, €5 - Broekje, €3
Top, €7 - Broekje, €5
 Playsuit, €6
Top, €5 - Broekje, €3
Top, €8 - Broekje, €4
Top, €5 - Broekje, €3

De collectie is vanaf nu te koop in alle Nederlandse Primark filialen. 

Welke is jouw favoriet?

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...