woensdag 7 mei 2014

Collective Shoplog || April 2014

De afgelopen maand heb ik vrij veel kleding gekocht. Ik had namelijk veel nieuwe tops nodig en wilde graag een witte blazer. Het is allemaal aardig gelukt en om te zorgen dat ik niet 20 shoplogs met 1 item plaats, doe ik alles in 1 grote shoplog.



Als eerst ging ik langs de Primark, daar heb ik namelijk nog steeds een flink shoptegoed en dus winkel ik daar gratis. Ik kocht daar de bovenstaande smoothie/limonade bekers, 1 voor mijn vriend en 1 voor mezelf. Ze kostten €2,50 per stuk.
Dit leuke zalmroze, basic t-shirt nam ik ook mee. Hij heeft een vrij hoge hals en van die leuke opgerolde mouwen. Hij kostte €5.
Ook zag ik deze superleuke top hangen. Hij is niet echt cropped, maar wel kort. Hij komt zegmaar tot mijn navel, maar ik combineer hem graag met een high waisted short of broek. Deze was €6
Dit shirt kocht ik voor mijn vriend. Hij had hem al gedragen toen ik de foto maakte, dus vandaar de kreuken. Dit shirt kostte maar €3.

Verder kocht ik bij de Primark nog een pakje met gezichtsreinigingsdoekjes voor €1,50.

Vervolgens ging ik naar de action voor 2 XXXXL t-shirts waar ik op dit moment een shortje van aan het maken ben. (Mochten jullie dat willen zien, laat het gerust achter in de comments).

Naast de 2 shirts nam ik ook deze 2 rokjes mee. Ze kostten maar €0,99 dus alleen voor de printjes nam ik ze al mee.

Ieder jaar op goede vrijdag ga ik met mijn moeder, zusje en een oud collega van mijn moeder met haar dochter, naar Alkmaar en Bergen om te winkelen.

 Bij de Zara in Alkmaar kocht ik dit leuke witte shortje. Hij is high waisted en zit echt super lekker. Hij kostte €39,95.

 Bij de Pieces kocht ik deze zwarte top, heel basic, voor €14,95. De blauwe blouse komt van de H&M en kostte €9,95.
 Een week later ging ik met mijn moeder winkelen in Heerenveen. Daar kocht ik bij de H&M Deze mooie top (ook weer ongeveer navellengte). Hij heeft een hele mooie zalmroze kleur en valt heel losjes. Deze kostte €24,95.
Zoals ik aan het begin van deze post al zei, kocht ik ook een witte blazer. Bij de H&M betaalde ik er €24,95 voor.

Hebben jullie nog iets geshopt de afgelopen tijd?

Follow: Twitter - Instagram - Facebook - Bloglovin

7 opmerkingen:

  1. Witte blazers zijn mooi! Ik heb net een nieuwe van de Mango.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items heb je geshopt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt prachtige kledingstukken gekocht zeg!
    Ikzelf ben totaal niet slank genoeg voor crop tops, maar ze zien er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke aankopen heb je gedaan =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke items, dat eerste shirt is zo leuk <3!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt hele leuke dingen gekocht. Ik ben verliefd op de witte short. Daar kun je echt hele leuke outfits mee maken!
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...