maandag 30 juni 2014

Personal || What's in my festival bag

Vorige week zaterdag ging ik met mijn vriend naar het RTL zomerfestival in Zwolle. Toen kwam ik erachter dat ik helemaal geen tasje had voor kleine dingetjes. Ik deed daarom mijn spul voor het festival in een plastic tas en ging ermee naar de Primark, waar ik dit leuke tasje vond voor €7,-. Mijn spulletjes pasten er precies in en nu leek het me leuk om het tasje en de inhoud even in een post te zetten, misschien handig voor als jij naar een festival gaat?!



Als eerste het tasje: deze bestaat uit een groot vak en een klein vakje op de voorkant. In het grote vak zit ook nog een ritsvak en een vakje voor je telefoon of camera. Wat ik wel jammer vind is dat het geen rits heeft en wanneer je magneetje het niet houdt, je tas meteen helemaal open is. Verder heeft de tas een lang hengsel voor over je schouder en een klein handvat.
Dan wat ik meenam! Als eerste een mini tube met desinfecteer gel, deze komt van de Kruidvat en kostte 1,19. Echt de mogelijkheid om je handen te wassen heb je namelijk niet en je wilt wel met frisse handen die lekkere wafel opeten.
Een zonnebril is ook niet geheel onbelangrijk! Deze van de Primark is mijn favoriet. Hij kostte €2,- en het is dus geen grote ramp als deze de dag niet overleeft.

Ook nam ik mijn digitale camera mee, gelukkig! Mijn telefoon was namelijk na de helft van de dag vol en kon op geen enkele wijze nog iets filmen of fotograferen. Deze camera was dus mijn redding van de dag!

Wat ik verder nog meenam waren paracetamols (mede omdat ik die dag ervoor mijn verstandskiezen had laten trekken) en oordopjes voor het geval dat! Bij dit festival waren ze absoluut niet nodig, maar ga je naar een wat ruiger festival, dan zou ik ze wel aanraden.

Een lipbalm is ook altijd fijn om mee te hebben, niet alleen naar een festival. Deze heb ik dan ook altijd in mijn tas. Ook nam ik 1 pakje zakdoekjes mee. Mocht je dringend een servet nodig hebben, maar een heel eind van het snacktentje vandaan staat, dan kan dat nog wel eens van pas komen. Of je gebruikt ze gewoon voor je neus..

Als laatste nam ik mijn portemonnee mee. Hij is nogal groot en dus had ik in de winkel ook maar 1 ding in het tasje gedaan om het te passen. Hij paste er precies in!

En dat was alles wat ik mee had naar het festival! Achteraf had ik nog een mini zonnebrandcrême in mijn tasje mee willen nemen, mijn vriend is namelijk best verbrand.

Wat neem jij mee naar een festival? En gebruik jij ook zo'n handig klein tasje?


5 opmerkingen:

  1. Precies de goede dingen die je nodig hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geschreven artikel =)
    Wat een leuk tasje !!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dopjes los. Die je op je flesje water kunt doen. Ze verkopen namelijk flesjes water en gooien de doppen weg. Dat is heel erg irritant. Je mag geen drinken of flesjes meenemen. Ik neem altijd twee soorten mee past er altijd 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi tasje heb je gekocht, en wat een handige een leuke spulletjes neem je mee! Leuk dat je het even met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awwww... I always love -what is inside my bag- post, this is great!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...