maandag 1 september 2014

Personal || Mijn eerste studiejaar is begonnen



1 september, de dag waarop vandaag het landelijke academische jaar begon, oftewel ik moest voor het eerst weer naar school. Ik ben afgelopen jaar geslaagd voor de HAVO en begin nu aan de studie Technische Commerciƫle Textielkunde aan het Saxion. De oplettende lezer zal misschien zeggen, huh je wilde toch naar het AMFI?! Klopt! Ik was alleen tot afgelopen dinsdag nog niet aangenomen en dus heb ik besloten om het (in ieder geval) dit jaar te laten schieten. Ik heb een vrij druk rooster en zit daarnaast iedere dag ook nog eens 4 uur in de trein, bloggen zal er dus niet heel erg veel van komen. Dat vind ik erg jammer, maar zodra ik er tijd voor heb, kunnen jullie een post van mij verwachten. De afgelopen week is er ook niets online gekomen, dit omdat ik introweekend van de studievereniging had, intro van de studie zelf en daarnaast moest werken. Ik heb dus helaas geen tijd gehad om te bloggen en helemaal niet om vooruit te bloggen. Mijn excuses!

Daarnaast wil ik jullie ook even melden dat de site www.atouchofbeauty.nl vandaag online is gegaan! Hier posten verschillende bloggers samen op 1 site. Ik ben ook schrijver voor de site en schrijf (net als op mijn eigen blog) ook daar over fashion. Neem gerust een kijkje!

8 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je nieuwe studie! Ik ben gister ook weer begonnen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je studie! En wat een leuk idee, zo'n site met meerdere bloggers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je studie! Klinkt echt heel leuk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd spannend zo'n verandering! Jammer dat je nog niet was aangenomen bij het AMFI. Ik hoop dat je dit ook leuk gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met je studie :D
    4 uur in de trein lijkt me verschrikkelijk maar in the end is het 't waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je studie en hopelijk hou je nog wel een tijdje vrij om te kunnen bloggen. En woow 4 uur? Lijk me niet echt fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...