zaterdag 14 februari 2015

Fashion || Winter Wishlist update

 Het is alweer een half jaar geleden dat ik mijn wishlist voor de herfst en winter plaatste. Ik vind nog steeds dat er leuke items op staan, maar welke items heb ik er van gekocht? En welke niet?




Het eerste item dat ik aanschafte was deze oversized boyfriend coat. Hij is niet super oversized, maar hij is zeker niet getailleerd. Ik kocht hem al tijdens de opening van de Primark in Enschede in Augustus en jullie hebben hem al vaak voorbij zien komen op mijn blog. Ik ben nog steeds erg blij met deze jas. Hij pillt alleen best wel erg en dus heb ik hem laatst geschoren, helaas werkt het voor geen meter en zit hij nu alweer onder de pilling.

Dan een grijze skinny, ook die heb ik aangeschaft. En wel mijn favoriete model van de Pieces. Toen ik de wishlist maakte doelde ik  meer op een lichtgrijze skinny, maar ik ben erg blij dat ik toch voor de donkere variant ben gegaan. Ik draag hem bijna iedere week.

Dan mijn favoriete platforms van de H&M. Ze lopen ontzettend fijn en ze blijven ook erg mooi. Ik draag ze (zoals je in mijn artikel van donderdag kon lezen) erg veel, maar niet dagelijks omdat ze niet waterdicht zijn.

Tot slot mijn schooltas. Deze tas schafte ik kort nadat ik de wishlist had geplaatst al aan. Ik gebruik hem iedere dag voor school. Hij waakt over mijn laptop, die er perfect in past, en hij beschermt mijn boeken en andere meuk die ik dagelijks meeneem naar Enschede. Ik ben hier nog steeds erg blij mee en ik denk dat ik deze tas nog een zeer lange tijd zal gebruiken. Het model is gewoon tijdloos.

Zoals je ziet heb ik 4 van de 6 items aangeschaft. Dat vind ik wel een mooie verhouding. Ik wil eigenlijk die witte bomber ook nogsteeds, gewoon omdat ik maar 2 witte vesten/jasjes heb en dus meestal zwart draag. Ik had destijds een mooi exemplaar gevonden op Boohoo, maar heb deze niet besteld. Misschien moet ik er toch nog eens voor gaan kijken!


Had jij een wishlist voor de winter? En heb je er veel van gekocht?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items heb je gekocht =)
    Leuk dat je bijna alles van je wishlist heb gekocht!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stijl, ik hou echt van dat oversizede en zwart! Nu nog het Bomberjack en de blouse :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...