zaterdag 28 februari 2015

Favorites || February 2015


Februari is alweer voorbij. Ook deze maand heb ik weer een aantal producten veel gebruikt. Deze maand zijn het vooral niet-fashion favorieten. Dit omdat de favorieten van de vorige edities nog steeds gelden en er vrij weinig nieuwe favorieten bij zijn gekomen. 


De eerste favoriet is deze geurkaars van IKEA. Je zult wel denken, op de foto is deze nog als nieuw, maar het is niet de eerste kaars.. De kaars ruikt heerlijk naar vanille en brandt ook nog eens heel mooi op. De kaars is ook nog eens erg goedkoop. Het kleine formaat is geloof ik €1 en de grote €2,50 (?).



De eerste en enige favoriet op het gebied van fashion die ik nog niet met jullie had gedeeld, is deze zwarte mid-waist jeans van Pieces. Ik draag hem wekelijks en heb inmiddels een tweede exemplaar aangeschaft. Deze broek is al een half jaar zeer favoriet, maar was met mijn ouder camera wat lastig te fotograferen. Vandaar dat hij er nu eindelijk tussen staat.


Op het gebied van beauty is deze lipstick in combinatie met deze lipliner zeer favoriet. Ik draag niet dagelijks lipstick, maar wanneer ik dit wel draag is het meestal deze kleur. De lipstick is de kleur 6 en de lipliner heeft de kleur 19, deze twee horen gewoon bij elkaar!


Qua accessoires is deze app, Afterlight, een grote favoriet. Ik heb deze app voor €0,99 aangeschaft in de appstore (op aanraden van Chantal) en het is echt een geweldige app. Hij heeft veel functies om je foto te bewerken en ik vind de filters mooier dan de standaard filters van Instagram.


Mijn laatste favoriet van deze maand is deze oplaadkabel van de Hema. Deze kreeg ik voor Sinterkerst en is echt super fijn! De kabel is niet 1, maar 2 meter lang en is daarnaast ook nog extra beschermd door een vlechtwerk. Dit ziet er niet alleen leuker uit, maar is ook nog erg handig! Mijn kabels breken namelijk altijd.. Wat ook erg fijn is aan deze kabel is de prijs, hij kost namelijk maar €3,00 (en voor de iPhone 5 en 6 €4).

Wat waren jouw favorieten van de afgelopen maand?


6 opmerkingen:

  1. Wat een fijne favorieten =)
    Erg mooie lipstick !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingetjes. Morgen alweer maart... Tijd gaat snel hihi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die geurkaars is zo lekker! Ik heb hem zelf ook haha :) Ben benieuwd naar de lipstick; blijft hij een beetje lang zitten? Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja opzich wel, maar als je gaat eten dan verdwijnt hij aan de binnenkant. Dat is gelukkig wel het makkelijkst bij te stiften

      Verwijderen
  4. Die geurkaarsen van ikea zijn inderdaad geweldig, ik zweer er ook bij. Supermooie kleur voor op je lippen ook, heb zelf ook zo'n kleur maar ik vind het op één of andere manier toch te gewaagd? Jammer eigenlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...