woensdag 15 april 2015

Interior || A Wolf on the Wall

Sinds ik met mijn vriend een eigen plekje heb, ben ik altijd bezig met het vinden van leuke spulletjes voor het interieur. In onze woonkamer is 1 muur grijs, dat staat erg leuk, maar hij is vrij kaal. Op Posters.nl kwam ik een hele mooie poster tegen die deze kale muur kon opvrolijken. 
Ik heb gekozen voor een mooi portret van een wolf. Ik vind het erg mooi hoe hij heel gefocust ligt en hoe hij voor zich uit kijkt. De kleuren van dit portret spreken me ook erg aan, het zijn kleuren die veel voorkomen in ons huis en het past daardoor mooi binnen het geheel. Ons huisje is niet zo groot, dus ik wilde een poster die dat ook niet was. Deze poster is 45 x 60 cm, een mooi formaat als je niet wil dat de poster de hele muur bedekt. Ik zou deze poster overal neer kunnen hangen.
Ik ben echt dol op deze poster, het brengt wat meer leven in het huis en de muren worden, door de poster, ook meer bij het interieur betrokken. Het portret is zo realistisch, dat ik echt dacht dat het een foto was tot ik het van heel dichtbij bekeek. Dit maakt dat het niet zomaar een foto is, maar iets waar je lange tijd naar kunt kijken. Ik ben nog wel van plan om een lijst te kopen waar de poster in kan, omdat dat dat een luxere uitstraling geeft. 


Deze poster heb je al voor €31,95 via posters.nl, via deze site kun je, naast natuurposters, nog veel meer soorten posters bestellen. Je hebt ook de keus om accessoires voor je poster te bestellen, zoals een op maat gemaakte lijst en ophangsystemen. 

Wat vind jij van dit portret? Ga jij er ook 1 aanschaffen?


Deze post is in samenwerking met posters.nl

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...