zaterdag 23 mei 2015

Collective shoplog || May 2015 [Ikea, H&M, Primark, Action and more]

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een shoplog heb geplaatst. De laatste paar maanden koop ik namelijk niet zoveel en post ik meestal 1 nieuw item in een “New in”. De afgelopen 2 weken heb ik wel wat dingetjes gekocht en daarom vond ik het wel weer eens tijd voor een shoplog. Jullie hebben natuurlijk mijn Chanel boek, On top en mijn nieuwe horloge al in een andere post gezien, dus die staan er niet in.
Voor school moest ik een tripje maken naar de IKEA. Ik ging er naartoe met 2 loodzware en propvolle tassen en toch haalde ik het in mijn hoofd om nog wat spullen mee te nemen. Allereerst dit leuke vetplantje! Hij heeft hetzelfde potje als mijn cactussen en past er daarom heel goed samen mee in de open kast. €1,99 ??

Iets wat inmiddels bijna standaard is om te kopen bij IKEA zijn deze geurkaarsen in met vanille geur. Ik kocht deze keer 2 kleintjes van €1,- en 1 grote van €1,50?
Ik kocht ook dit schattige nepboompje en een emmertje. Dit staat zo schattig! Ik heb het emmertje nog even opgevuld met decoratiestenen, waardoor het boompje iets hoger en strakker in het potje zit. Tot slot kocht ik nog 4 gastendoekjes (€0,90 voor 2) en een geurkaars + 2 nepplantjes voor mijn moeder op moederdag.


Mijn favoriete witte Rimmel nagellak is bijna op en bij HEMA kwam ik deze leuke vervanger tegen voor €2,50. 

Bij Rituals kocht ik deze heerlijke body cream uit de limited edition lijn als een cadeautje voor mezelf. Hij ruikt echt heerlijk, smeert gemakkelijk uit en trekt snel in. Wel bevat hij een shimmer. - €18,00
Een tijd terug kocht ik bij Primark 2 vellen met metallic tattoo's voor de zomer. Dezen kostten €2,00 per vel. Later kwam ik ze ook bij Action tegen voor een euro (2 vellen per pakje), ik ga ze beide uitproberen!

Bij Pieces kocht ik dit super chille broekje. Het is een heel zacht stofje en deze zal ik deze zomer echt heel vaak dragen! - €12,95

Bij het H&M event met Anna Nooshin kocht ik deze playsuit. Deze is net als het broekje van Pieces van een heerlijk stofje en ook hier zal ik veel in te vinden zijn. - €14,95 - 20% clubkorting.
Ook kocht ik een setje midi-ringen voor €4,95 - 20% korting. Die heb ik alleen al open gemaakt en niet op de foto gezet, maar die zien jullie snel genoeg in een outfit!

Mijn laatste aankoop is een high-waisted jeans bij Zara, in black ofcourse. Ik draag mijn zwarte broeken namelijk altijd en ik kon er wel 1 bij hebben. Ik hou van de high-waisted varianten en deze moest ik dus wel toevoegen aan mijn collectie. 

Dit waren (geloof) ik al mijn geshopte items van de afgelopen tijd. Best wel veel, al zeg ik het zelf. 

Wat heb jij de afgelopen tijd gekocht?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen heb je gedaan =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke shoplog ! XO

    www.goldandurban.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Ik heb afgelopen tijd 2 nieuwe broeken gekocht, want ik was gescheurd uit mijn lievelingsbroek, zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes heb je allemaal gekocht. Ik heb toevallig die tattoo's van de Action laatst uitgeprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...