woensdag 13 mei 2015

Event || Maison PR


2 weken geleden was ik bij een leuk event van Maison PR in Amsterdam. Op het event werden de zomercollecties van allerlei merken, waarvoor Maison PR werkt, gepresenteerd. Bij aankomst kreeg ik een leuke goodiebag die nog helemaal leeg was en een vragenlijst. Tijdens het event maakte je een soort tour langs alle merken en dan vulde je de vragen in (gewoon wat je van het merk vind). Wanneer je het merk had bezocht en het had gepost op social media, dan kreeg je een goodie. Echt een super leuk concept en op die manier kregen jullie ook wat mee van het event!

Ik heb uiteindelijk een flinke goodiebag mee mogen nemen en zal jullie aan het eind van deze post laten zien wat er zoal in zat. Eerst laat ik jullie zien wat ik precies heb gedaan op het event. Ik ben begonnen bij een aantal stands waarbij ik informatie kreeg over de merken, daarna ging ik door met de eerste "fysieke opdracht", een outfit samenstellen! Helemaal leuk! En ik ben echt wel out of the comfort-zone gegaan. Ik koos namelijk voor een hele grappige groene kleur als bovenstuk! 

Jasje - YAYA, Broek - Please, Schoenen - Sacha

Natuurlijk maakte ik de outfit af met wat accessoires
Portemonnee/clutch - By Lou Lou, Armbandje - Luz, Horloge - Fossil

De goodie van Fossil was dit super leuke armbandje van leer met een magnetische sluiting. Ik vind deze heel gaaf en simpel!

Bij een andere opdracht kon je een paar Flossy Style schoenen personaliseren. Ik heb het erg simpel gehouden en heb alleen pailletten aangebracht. Wel ben ik van plan om de neon gele details zwart te maken met textielstift. Dan passen ze helemaal in mijn stijl!

Van Bio Oil kreeg ik deze grote fles mee! Ik kende Bio Oil al en gebruikte het al voor littekens, maar serieus, het werkt ook super goed als after sun! Echt een aanrader!

Een andere aanrader is deze chocolate bar van Australian. Ik koos voor de 78% pure variant, maar er bestaat zelfs een variant met 83% pure chocolade! Het was absoluut geen straf om deze reep op te eten en zeg nou zelf, die verpakking alleen al!

Ik kreeg nog veel meer goodies en voel me echt enorm verwent. Ik ben super blij met de spulletjes en heb een hoop nieuwe merken leren kennen. Ik wil Maison PR dan ook heel erg bedanken voor de uitnodiging! 

Wat vind jij van dit event? En sta jij ingeschreven bij een PR bureau?

Follow: Twitter - Instagram - Facebook - Bloglovin - Youtube

Eerste 2 foto's door Maison PR

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk event =)
    Erg leuke outfit heb je gemaakt !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je daar was! ziet er allemaal goed uit. Leuke kleding heb je aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! En wat een mooie goodiebag zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je erbij mocht zijn! Ziet er goed verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik ben benieuwd hoe je schoenen er straks uit zien als je ze hebt bijgekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...