zondag 17 mei 2015

Outfit || At the Harbour

Het is zo leuk om af en toe een hele mooie plek te ontdekken die nog geen kilometer bij je huis vandaan zijn. Dat had ik laatst. Dit is een haventje bij mij in de buurt, echt een hele leuke locatie voor outfitfoto's denk ik! Dit weekend had ik eindelijk weer eens tijd om foto's te maken in Workum. Natuurlijk droeg ik mijn nieuwe chique schoentjes en deze combineerde ik met mijn witte blouse en mijn boyfriend jeans. 







Jas - H&M, Blouse - Primark, Boyfriend jeans - ONLY, Schoenen - Bershka, Horloge - Ernest

Deze locatie is zo leuk, ik vind het zo'n karakteristiek plekje en zo dichtbij! 

Wat vind jij van deze locatie en de outfit?

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke outfit weer =)
    Leuke achtergrond ook!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...