zaterdag 4 juli 2015

Review || Flash Tattoo's Action

Laatst kon je mijn mening over te metallic tattoo's van Aloha-Ink lezen. Ik was zo enthousiast en bedacht me toen ineens dat ik ook nog een pakje tattoo's van de action had liggen. Ik heb ze voor jullie getest!

De eerste tattoo's die ik aan zal brengen zijn deze twee. Hier zit het gouden randje er nog omheen, die knip ik er later af.

Als eerste trek ik het plastic van de tattoo af, hierdoor komt de tattoo bloot te liggen en kan hij op je huid blijven plakken. 

Vervolgens knip ik nog een stukje van de tattoo af, omdat ik alleen het zilveren deel op mijn vingers wil.

Het aanbrengen gaat heel gemakkelijk, je legt de tattoo met de papieren kant naar boven op de plaats waar je deze wilt hebben en legt er vervolgens een natte doek op die je goed aan drukt. Net zoals bij de tattoo's die je vroeger bij van die goedkope pakjes kauwgum kreeg. 



De eerste tattoo's zitten er  nu op! Ik heb ervoor gekozen om ze onder mijn nagels te plakken en vervolgens te combineren met mijn midi ringen. Ik vind het effect echt heel leuk en zou dit zeker naar een festival dragen. 

Helaas is dit wel een plek waar de tattoo's snel slijten. Deze foto maakte ik dezelfde avond na het doen van de vaat en wat werk voor school. De tattoo op mijn wijsvinger is al helemaal verdwenen en die op mijn ringvinger begint ook al te vervagen. Je gebruikt je handen natuurlijk erg veel en je vingers al helemaal. De tattoo op mijn ringvinger bleef uiteindelijk tot halverwege de volgende dag zitten. Een dagje op een festival overleeft hij dus wel (die op de wijsvinger waarschijnlijk ook). 

De volgende tattoo is eigenlijk "andersom" hier heb ik juist het gouden vierkantje uit het midden geknipt. Het zilveren vierkant breng ik aan op mijn linkerpols onder mijn horloge. 

Het aanbrengen gaat natuurlijk op precies dezelfde manier als daarnet. 

Zoals je ziet is er een doorzichtig laagje om de tattoo aanwezig. Dit was me eerst niet opgevallen tot de tattoo er ineens afviel. Ik bleek het plastic niet te hebben verwijderd, dom! Ik heb daarna meteen een nieuwe opgedaan en toen zonder het plastic. Denk daar dus om bij het aanbrengen.

Deze tattoo bleef bij mij zeker 2 1/2 dag zitten. Ook deze zit natuurlijk op een plaats waar veel beweging plaatsvindt en waar ook vaak dingen tegenaan komen (horloge, vest, etc.). 2 1/2 dag vind ik dan best wel lang en ik ben zeker tevreden. 

Wat vind jij van de metallic tattoo trend? En hoe lijken deze tattoo's van Action jou?


Metallic Tattoo's - Action €0,99 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een paar flash tattoo's van de Action, ze blijven wel een tijdje zitten mits ze op de juiste plek zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige metallic tattoos zien er wel echt awesome uit, I prefer the real ones ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...