donderdag 2 juli 2015

Winactie || Uitslag

Afgelopen maand kon je meedoen aan een leuke winactie, die ik organiseerde vanwege het 3 jarig bestaan van mijn blog. Meedoen kon t/m 30 juni, die datum zijn we inmiddels voorbij en dus is het tijd voor de uitslag.
Maar liefst 17 mensen deden mee aan mijn winactie, super leuk!
Natuurlijk kan er maar 1 persoon winnen en om deze winnaar zo eerlijk mogelijk te kiezen heb ik alle namen in een pot gedaan en hier willekeurig 1 uit getrokken. 







De winnares is dus: Annick de Jong! 
Gefeliciteerd! Ik ontvang graag je adresgegevens via mijn e-mail adres: info@invisiblecreations.nl


Wanneer ik na 7 dagen nog niets van de winnaar heb gehoord, zal ik een andere winnaar kiezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...