maandag 24 augustus 2015

Inspiration || Pantalon

Mijn stijl is te omschrijven als chique op een dagelijks draagbare manier en ook een beetje stoer. Een item wat daar goed bij past is de pantalon. Veel mensen dragen deze natuurlijk naar kantoor, maar ik vind ze super om gewoon naar school of de stad te dragen. Ik heb zelf 1 pantalon (een zwarte met een soort ruitpatroon), maar ben nog op zoek naar een mooie zwarte en misschien ook grijze. Maar hoe combineer je een pantalon zo dat je hem elke dag aan zou kunnen? Daarvoor heb ik wat inspiratie opgezocht!



Lekker nonchelant en simpel gecombineerd met een dikke, grof gebreide trui.




Ik vind deze pantalon echt heel gaaf, hij heeft een mom/boyfriend fit en is dus van boven net en chique en van onder erg casual.

Deze combi vind ik super gaaf! Chique en casual zijn echt mooi in balans, de birkenstocks maken het helemaal af!

Deze pantalon is van zichzelf meer casual, maar is juist weer wat chiquer gecombineerd.

En natuurlijk all black! Die mag niet ontbreken, de trui maakt het wat meer voor dagelijks "gebruik".

Wat vind jij van de pantalon? Zou jij hem zo naar de stad of naar school aantrekken? 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...