vrijdag 21 augustus 2015

Shoplog || Nieuwe Herfst Garderobe

Je zou het met het mooie weer van vandaag niet zeggen, maar de herfst komt eraan. De nieuwe collecties hangen grotendeels alweer in de winkels. En aangezien ik nu nog vakantie, en dus tijd, heb om te winkelen, besloot ik alvast een kijkje te gaan nemen. Ik was echt niet van plan zoveel te kopen, maar ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe items. Dit zijn items die ik al langere tijd op het oog had en nu dus eindelijk heb kunnen scoren. Ik ben voor de komende herfst (en winter) eigenlijk al klaar qua kleding, maar ik heb nog wel een aantal dingen op mijn wishlist staan (daar komt later zeker een post over). 

Laat ik maar beginnen met deze blouse. Dit is een hele zachte, katoenen blouse van het merk Yaya. De stof is echt heel mooi en het model is perfect voor mij. Deze blouse was dan ook wel aan de dure kant en kostte me €49,95. Dit is verder echt een basic item en ik ga ervan uit dat ik die wel een paar seizoenen aankan.

Ook kocht ik deze super leuke trui van Only. Ik wil hem over de witte blouse gaan dragen wanneer het koud is (zoals op de bovenste foto), maar zo "los" is hij ook super leuk. Deze was €26,95.

Dan een trend item voor deze herfst/winter, namelijk deze Poncho! Deze poncho is van het merk OPUS, een super mooi merk trouwens! Het is echt wel even wat anders zo'n printje, maar ik denk dat ik deze veel ga dragen. €39,95

Dit prachtige lange gilet kocht ik bij de Man At Work en is van het Nederlandse merk Less (een prachtig merk dat zijn ontwerpen inspireert op de minimalistische, Scandinavische mode). Helaas had ik niet voor alle items het juiste model en kocht ik uiteindelijk alleen dit gilet. Maar oh, wat is die mooi! De kwaliteit is echt super, de stof voelt heel mooi en stevig aan, daardoor valt hij ook erg mooi. €69,95

Deze top is van Only, het is mijn eerste item met een hoge hals en ik vond het verrassend genoeg erg leuk. De voorkant en het kraagje zijn donkergrijs en van een jersey stofje, de achterkant is een zwarte, blouse stof. Ik vind de combinatie erg leuk en het shirt was ook niet duur. Voor €19,95 nam ik deze mee.

Een streepjes item, daar had ik er nog maar 1 van, maar streepjes zijn zo leuk! Ik kwam dit leuke truitje van Only tegen en moest hem gewoon hebben. Hij bestaat in (minimaal) twee varianten en eerst had ik de wit-zwarte aan. Die vond ik uiteindelijk toch iets te zomers en gelukkig was deze zwart-witte variant er nog precies in mijn maat! €29,95

Nòg een item van Only, ja ik heb echt de hele collectie gekocht geloof ik. Deze zwarte skinny (ja, zwarte skinny #5, oeps) met gaten op de knieen, moest ik meenemen. Ik had natuurlijk al zo'n broek uit mijn DIY, maar daar was bij de knieen zoveel ruimte gekomen en de rek was helemaal verdwenen. Dat was niet meer zo mooi. Deze skinny is voor €34,95 een mooie vervanger.


Mijn laatste aankoop van Vero Moda is deze super leuke sjaal met ruit. Vorig jaar heb ik met veel liefde mijn rode Primark sjaal met schotse ruit gedragen, maar die is zo gaan pillen.. En om mijn jas een andere look te geven, vind ik het ook gewoon leuk om een nieuwe sjaal te kopen. Voor €19,95 heb je een hele nieuwe look!

 Maar ho, wacht! Naast nieuwe items kocht ik ook een item via Instagram (huh, wat). Chantal (blamethefireworks) verkocht een aantal van haar kledingstukken via haar Instagram, waaronder deze super leuke blouse. Na een whatsappje en uiteraard een betaling, was deze super leuke blouse van mij. En hij past perfect. Thanks Chantal! Voor €9,00 leeft deze blouse verder om mijn lichaam.

Nou dat was het (voor nu)! Ik ben klaar voor de herfst. Heb jij al kleding gekocht voor de herfst/winter? 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items heb je gekocht! De zwarte top met hoge hals heb ik ook, erg leuk is ie! En ik vind je witte blouse erg mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen heb je gedaan =)
    Ik kan ook niet wachten om te shoppen voor de herfst !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items heb je gekocht ! De ponchotrend vind ik erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen! Ik ben helemaal verliefd op het topje van de Only, ik bedoel streepjes en een peter pan kraagje, de perfecte combinatie. Hopelijk heb je veel plezier van de blouse! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuke dingen! Zou ze allemaal wel dragen. die poncho is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow heel mooie items! ma je koopt echt veel kleren! Bij mij is da 1 om de 2 maand ofz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu inderdaad veel dingen gekocht, maar ik heb daarvoor heel lang niets gekocht of hooguit 1 dingetje. Ik koop eigenlijk nooit meer dan 3 dingen in 1x. En verder is kleding mijn passie en ook wel mijn hobby, dus als ik een mooi stuk zie dan koop ik dat.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...