donderdag 10 september 2015

Fashion || Esprit Favorites

Ieder seizoen maak ik een wishlist met de items die ik graag nog toe zou willen voegen aan mijn garderobe. Af en toe postte ik dan ook nog mijn favoriete items uit collecties van winkels. Ik kwam erachter dat ik dat al sinds januari dit jaar niet meer heb gedaan en het leek me leuk om weer eens zo'n post te maken. Mijn oog viel op de leuke collectie van Esprit voor deze herfst. Kijk je met me mee naar de items die zij in hun collectie hebben?

Ik moest natuurlijk een keuze maken tussen alle leuke items en heb daarom gekozen om uit iedere categorie maar 1 item te nemen.

Mijn oog viel als eerste op het super leuke grijs gemêleerde jurkje, deze is zo veelzijdig en kun je zowel casual als chique dragen/combineren (iets waar ik, zoals je misschien de afgelopen tijd al hebt gemerkt, dol op ben). Voor 39,99 is dit ook zeker geen duur jurkje! 

My 2nd pick is deze jas van twill in een grijs/blauwe kleur, de stof is echt prachtig en heeft een denim-achtige look. Top! En hoe fijn, de voering is van imitatiebont, als dat je niet warm kan houden deze winter, weet ik het ook niet meer! 

Mijn favoriete trend van deze herfst is denk ik wel de masculiene trend, waarbij de pantalon niet mag ontbreken. Deze variant is echt heel mooi, hij heeft een prachtige (licht)grijze kleur en het model vind ik erg strak. 

Een item dat ieder jaar terug komt is natuurlijk het leren jasje. Deze van echt (schapen)leer is dan ook een goede investering die erg lang mee zal gaan. 

Nog zo'n leuk trenditem van dit seizoen, de poncho. Helemaal in de mooie naturel/taupe kleur. De twill-jas houdt je buiten warm en deze poncho zal dat binnen doen (of buiten op de wat warmere dagen). 

We zijn inmiddels aangekomen bij de prachtige bucketbag. Hier hoef ik toch niets meer over te zeggen? Hij is gewoon super! 

In de herfst (en winter) ben ik echt 24/7 onder een dekentje te vinden, helemaal nu ik in zo'n koud huis woon. Met deze woondeken ben ik echt helemaal klaar voor de herfst. De visgraatbinding in die leuke zand/taupe kleur past perfect in mijn interieur. 

Last but not least, deze witte blouse met plooien in het rugpand. Ook weer zo'n tijdloze klassieker die je eigenlijk ieder seizoen en ieder jaar kunt dragen. 

Veel favorieten zoals je kunt zien! Ben je benieuwd naar de rest van de collectie? Neem dan zeker even een kijkje op de site van Esprit. Ik ben benieuwd naar jouw favoriete items, dus laat ze gerust achter in een reactie. 

5 opmerkingen:

  1. Ik ben totaal geen fan van het merk Esprit, maar de items die je hebt uitgekozen vind ik wel gaaf! Vooral de poncho en het grijze jurkje zou ik zo kunnen aanschaffen! Heerlijk voor aankomend seizoen! <3 Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat grijs jurkje en die poncho zijn super leuk! Esprit heeft veel fijne kledij vind ik, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die blauw/grijze jas is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die grijze broek is echt mooi <33

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die grijze broek is echt mooi <33

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...