woensdag 2 september 2015

Outfit || Wearing the Gilet

Yay! Weer een outfitpost! Het is echt al een hele tijd geleden dat ik een outfit heb geplaatst, natuurlijk door de vakantie en door het warme weer. Met 30 graden trek ik gewoon mijn meest comfortabele outfit uit de kast en die is niet zo inspirerend om te zien. Dit zijn gewoon alweer de eerste kledingstukken die ik uit de herfstcollectie heb gekocht, het komt steeds dichterbij.


Gilet - Less, Shirt - Vero Moda, Broek - Please, Sneakers - Converse All Stars, Horloge - Ernest, Oorbellen - WE Fashion

Is het je trouwens opgevallen dat deze outfitpost binnen is gemaakt? Ik "shoot" normaal altijd buiten, maar nu het studiejaar weer is begonnen is dat vaak nogwel een hele opgave (lees: ik ben vaak na 5 uur klaar met school, moet een uur reizen en kan dus meestal pas na het eten om half 8 gaan foto's maken). Om ook in de winter constant te kunnen bloggen heb ik daarom een softbox aangeschaft. Dat is dus een speciale lamp die mooi wit "daglicht" geeft. Dit is de eerste post waarbij ik hem gebruik en de foto's zien er goed uit! 

Wat vind jij van deze outfit? En zie jij liever outfits op locatie of vind je de foto's voor de witte muur ook prima? 

7 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...