dinsdag 6 oktober 2015

Fashion || Balmain x H&M

Als je mijn blog al een tijd volgt, dan weet je dat ik vorig jaar dol was op de collectie van H&M in samenwerking met Alexander Wang. Ik vond deze collectie zo mooi dat ik zelfs een jurkje bestelde. Ook dit jaar heeft H&M weer zo'n samenwerking en je kunt aan de titel wel zien (of misschien wist je dit al lang) dat deze samenwerking dit jaar met Balmain is! Ik vind Balmain een heel mooi designer label en vind het erg gaaf dat zij nu een meer betaalbare collectie uitbrengen met H&M. Vorige week ontving ik van de persafdeling van H&M de campagnebeelden en ik deel deze vandaag met jullie. Ben jij net zo benieuwd naar de collectie als ik? Klik dan snel op de lees meer knop.

Ik begin maar meteen met mijn favoriete foto, dat is natuurlijk de foto die bovenaan deze post staat. Deze outfits zijn in zwart en wit, maar niet alleen om die reden is dit mijn favoriete deel van de collectie. De blazer en jurk zijn zo ongelooflijk mooi! Of ik het dagelijks zou dragen? Nee. Naar een feestje of speciale gelegenheid? Zeker! Op deze manier heb je helemaal geen galajurk nodig, deze items zijn gewoon prachtig en zelfs met een mooie skinny jeans of simpele zwarte panty ben je helemaal feestelijk gekleed. 

Bovenstaande foto is niet zo zeer mijn ding. Naast het feit dat al deze ontwerpen nogal fel gekleurd zijn, vind ik de silhouetten van de jurken ook niet helemaal mijn ding. De jurk van Jourdan vind ik nog het mooist, maar zou ik in deze kleur nooit kiezen (sorry, het is gewoon niks voor mij!).

Over naar een foto met meer zwarte items. Ik vind dit echt een Balmain foto, zwart met goud. Heel chique en de details zijn (zoals ik van Balmain gewent ben) geweldig!

Nog zo'n foto die meer Balmain uitstraalt. Ik vind de combinatie van groen met zwart een beetje wennen, maar het misstaat niet. Ik vind de blazer van Gigi (het blonde model, in case you didn't know) het mooist! Het is zo'n mannelijk model, maar de manier waarop ze het draagt is heel vrouwelijk.

En dan zijn we alweer aangekomen bij de laatste campagnefoto! Ook deze heeft weer veel zwarte items, in dit geval gecombineerd met legergroen en rood. Niet helemaal mijn ding, maar zonder dat wel erg mooi.

De collectie is vanaf 5 november in 250 geselecteerde filialen, en natuurlijk online, verkrijgbaar. Ook al vind ik Balmain een heel mooi label, ik vind de collectie niet draagbaar genoeg dus ik denk niet dat ik iets aan ga schaffen. De prijzen van de collectie worden helaas pas later bekend gemaakt.

Wat vind jij van de H&M x Balmain collectie? Ben jij van plan iets te kopen?

Foto's: Mario Sorrenti (via H&M)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...