zondag 4 oktober 2015

Outfit || White & Light Grey

In tegenstelling tot andere outfits, heb ik er vandaag eens voor gekozen om bewust een wat simpelere outfit te dragen. Dit is een outfit die ik heerlijk vind om te dragen naar school of tijdens een dagje thuis werken. Het is een lekkere warme, comfortabele outfit die er ook nog eens erg leuk uit ziet (al zeg ik het zelf). De outfitfoto's zijn deze keer weer eens gemaakt in het park (de laatste keer dat ik daar foto's had gemaakt was alweer mei!). Kijk je mee naar de rest van mijn outfit en foto's?




Trui - Only, Blouse - YAYA, Broek - Only, Horloge - Ernest, Oorbellen - WE & Primark

De schoenen die ik bij deze outfit droeg waren Chelsea Boots (dat ene paar dat je wel vaker voorbij ziet komen op mijn blog), maar eigenlijk kunnen alle soorten schoenen bij deze outfit gedragen worden.

Dit is mijn to-go outfit. Wat is de jouwe?

Ps. Ik ben sinds een tijdje actief bezig met Snapchat, je kunt mij volgen: iidwerd. Houd je niet van snapchat? Dan ben ik onder dezelfde gebruikersnaam ook te volgen op Instagram!

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfit Idwerd, die cominatie van blouse + trui er overheen is echt leuk! Lekker warm ook :) Het plekje waar je de foto's hebt gemaakt is ook tof trouwens. Ik vind het zelf ook altijd leuk om op bijzondere plekjes outfits te fotograferen (vandaag voor een kasteel!), en je hebt het echt gaaf gedaan met dat water en de steiger!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ik vind het ook een erg mooie plek, dit zal niet de laatste keer zijn dat ik hier foto's maak

      Verwijderen
  2. Wat een leuke outfit weer =)
    Basic outfits zijn altijd goed!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! De combinatie van een sweater met een blouse vind ik altijd erg leuk! En inderdaad, wat Jorinda zegt: basic outfits zijn altijd goed! Fijne week! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...