dinsdag 27 oktober 2015

Inspiration || Sleeveless Blazer

Gister was het weer inspiratieloze maandag en daarom heb ik weer een inspiratiepost samengesteld. Deze keer ben ik op zoek gegaan naar leuke outfits met de mouwloze blazer/ het lange gilet. Ik heb zelf een mooie van LESS en vind dit echt een heel fijn item. Ik hoop jou te kunnen inspireren met deze post. Kijk je snel mee?














De mouwloze blazer is dus chique te dragen, maar ook zeker stoer en casual. Ik draag mijn gilet graag op een zwarte skinny, mijn ripped jeans of boyfriend jeans. 

Ik ben fan van dit item, jij ook?

5 opmerkingen:

  1. Wat een fijne inspiratie artikel =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes vind hem ook super leuk! Ga deze week een lookje met mijn nieuwste aanwinst voor mijn blog schieten. Ben benieuwd of je die ook leuk vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it! Helaas ben ik zelf nog al klein, maar bij andere staat het altijd super mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...