zondag 29 november 2015

Outfit || Pre-shopping @ Balmain x H&M

Begin deze maand was ik aanwezig bij de opening van de Bonneterie (de flagshipstore van H&M in Den Haag) en tevens pre-shoppingavond van de Balmain x H&M collectie. De outfit die ik toen aan had wil ik vandaag graag met jou delen.
De dress-code van deze avond was Sparkling Nostalgia. Nou ben ik zelf niet zo van de glitters en dergelijke, dus koos ik voor een subtiele sparkle door een shirt aan te trekken met een bepareld halsje. Verder droeg ik mijn blazer en basic zwarte skinny. Ik maakte het af door mijn lakschoentjes aan te trekken. Eenmaal in Den Haag zag ik dit prachtige nepbont giletje. Ik heb deze gekocht en direct aangetrokken, het maakt het hele plaatje compleet.



Blazer - ONLY, Gilet - H&M, Top - ONLY, Skinny jeans - ZARA, Schoenen - Bershka, Tas - Mi-Pac via Marington.nl, Horloge - Ernest, Zilveren armband - onbekend, Zwarte armband - Shabbies

Wat vind jij van deze outfit?

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...