zondag 22 november 2015

Outfit || That 70's Denim Skirt

Dat de seventies kleding helemaal terug is zal je vast niet zijn ontgaan. Ik moet zeggen dat ik het eerst niks vond, maar ik begin het steeds meer te waarderen. Je zult me nog steeds niet in een flared jeans rond zien lopen, maar dit rokje vind ik helemaal leuk. Kijk je mee naar mijn outfit?





Rokje - MANGO, Top - Primark, Vest - geleend van mijn moeder - Panty - Hema, Laarsjes - H&M
\De outfit is erg simpel, maar het rokje is gewoon echt het ding van de outfit en daarom koos ik ervoor om het niet met iets druk's te combineren. Uiteraard droeg ik mijn favoriete topje van de Primark weer en om het herfst-proof te maken, combineerde ik het met een warm vest van mijn moeder.

Ik ben erg blij met mijn 70's rokje, wat vind jij van dit soort rokjes? Zou jij dit dragen?

3 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik zie dit soort rokken overal, maar ik had nog geen denim versie gezien. Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit =)
    Die rok staat je goed!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik ben zelf helemaal weg van de 70s trend, dus heb zelf wel een flared jeans aangeschaft, haha! Maar zo'n denim rokje als deze heb ik dan weer niet... Hij staat nog op mijn wishlist! ;) Het vest van je moeder ziet er trouwens heerlijk warm en comfortabel uit. Heerlijk als je in je moeders kast kunt 'shoppen'! :)

    - Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...