dinsdag 17 november 2015

Personal || Operatie & Blogplanning

Vandaag is een erg spannende dag, voor mij tenminste. Ik word namelijk vandaag geopereerd aan mijn kaken, een operatie waar ik al meer dan anderhalf jaar lang naartoe leef en die ik ontzettend spannend vind. Er gaat namelijk veel veranderen aan mij en het is buiten dat ook een vrij zware ingreep. In deze post zal ik je er iets meer over vertellen en vertel ik je hoe ik mijn blog de komende weken zal bijhouden.Ik word dus geopereerd aan mijn kaken, dit gebeurd omdat mijn onderkaak te klein is. Hierdoor heb ik een flinke overbeet en heel weinig vorm in mijn gezicht. Daarnaast heb ik ook geen kin, omdat het bot gewoon niet zo groot is, mijn gezicht loopt dus eigenlijk gewoon over in mijn nek(en als het een beetje tegen zit dan heb ik er nog een mooie onderkin bij). Tot slot zullen ze tijdens de operatie mijn bovenkaak kantelen, daardoor zal ik nog meer vorm krijgen in mijn gezicht. Ik word dus op drie plekken in mijn gezicht geopereerd, mijn boven- en onderkaak en mijn kin. Ik zal jullie verder de details besparen over de precieze gang van zaken, voor die details kun je me altijd mailen. De operatie zal zo'n 6 uur duren en het herstel duurt wel een jaar. Ik zal zeker de eerste paar weken niet naar school en werk kunnen en dus zal ik ook niet veel kunnen bloggen, maar daarover zometeen meer.

Blog
Zoals ik al aangaf, zal ik de komende tijd een stuk minder kunnen bloggen. Zeker het maken van outfitfoto's zal niet gaan. Ik heb een voorraadje aan blogposts en outfitposts, maar of ik het daarmee ga redden weet ik niet. Ik wil erg graag iedere dinsdag, donderdag en zondag een post uploaden, maar ik kan vanaf nu gewoon niet meer garanderen of dat gaat lukken. Wel wil ik af en toe een persoonlijke update plaatsten over mijn herstel (en natuurlijk kun je me ook volgen op Snapchat iidwerd), mochten jullie dat leuk vinden. Mijn blog gaat dus zoveel mogelijk door en ik hoop dat ik de draad snel weer op kan pakken met het bloggen en het maken van outfitfoto's (dat vind ik namelijk super leuke artikelen om te maken).
Verder zal mijn lay-out binnen een paar dagen compleet veranderen en ga ik volledig over op wordpress. Mijn blog zal vanaf dan niet meer via invisiblecreations.blogspot.nl te bezoeken zijn, maar enkel via invisiblecreations.nl!

Dit was het tot zover! Mocht je mij verder willen volgen dan is dit mijn Instagram en mijn snapchat is iidwerd. 

Ik zie jullie snel! 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...