donderdag 19 november 2015

Review || Lipstick Primark

Primark staat natuurlijk bekend om haar leuke, goedkope kleding en ik denk dat de meeste van ons inmiddels ook wel weten dat zij ook beauty en home-spulletjes verkopen. Ik had zelf nog nooit een beautyproduct van de Primark geprobeerd, maar daar is nu verandering in gekomen. Ik kocht een tijdje geleden een donker rode lipstick en probeerde hem de afgelopen weken uit.
Ik begin natuurlijk weer met de verpakking. De lipstick zit in een matzwarte huls met een onderkant die dezelfde kleur heeft als de lipstick. Op de huls staan de letters P.S LOVE... Lipstick gedrukt met een gouden kleurtje. Ik vind dit er persoonlijk wat goedkoop uitzien en had het mooier gevonden als dit was weggelaten of in de huls was gegraveerd (dus zonder kleur). Het idee van de kleur van de lipstick die aan de onderkant van de verpakking door komt, vind ik wel leuk en maakt de verpakking nèt iets specialer.  

Op de swatch is al duidelijk te zien dat de lipstick niet super goed dekt en dat hij glanzend is, maar zonder glitters. De lipstick is dus niet mat. Ik vind dat matte altijd wel mooier bij lipsticks, maar deze heeft niet een erge glans. Ik ben benieuwd naar de lipstick op mijn lippen.


En dit is de lipstick op mijn lippen. Zoals je ziet is de dekking niet super, vooral bij de randjes is de kleur anders dan op het midden van de lippen. Daar moet je echt een lipliner voor gaan gebruiken. De lipstick wordt na het aanbrengen van meerdere laagjes wel wat beter qua dekking en de kleur wordt daardoor ook wat dieper rood dan op de swatch op mijn hand. Het aanbrengen van de lipstick gaat vrij soepel al is de lipstick wat droog.


De lipstick blijft niet erg lang goed zitten, zeker na een flinke maaltijd zul je de lipstick opnieuw aan moeten brengen. Ook na een tijdje dragen vervaagt de lipstick flink.

Ik ben niet geheel tevreden over deze lipstick. Ik hoopte dat hij wat dekkender zou zijn op de lippen en dat de finish misschien iets matter zou zijn. Uitendelijk vind ik de prijs/kwaliteit verhouding wel goed. De lipstick kost namelijk maar €1,50 dus daarvoor kun je ook echt geen MAC kwaliteit verwachten (ook al hoop ik dat natuurlijk wel altijd).

Wat vind jij van deze lipstick? En heb jij al eens een lipstick (of ander beauty product) van Primark geprobeerd? 

Lipstick - Primark (€1,50)

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...