donderdag 10 december 2015

Fashion || MANGO Favorites

Een hele tijd gelden heb ik de collectie van Esprit met jullie gedeeld, iets wat ik vaker met leuke collecties van winkels doe. Deze keer wil ik graag de Mango collectie delen, want echt, die is zo leuk! Kijk snel met me mee.


Lange wollen jas - €89,99

Playsuit - €45,99

Lang vest met zakken - €49,99

Pantalon - €29,99

Grijze pantalon - €39,99

Gekruiste baggy pantalon - €49,99

Plateauschoenen - €69,99

Oorbellen - €9,99

Ik ben echt onwijs fan van deze collectie, vooral de grijze pantalon! En ik vind deze posts ook ontzettend leuk om samen te stellen. Ik kan mooie collecties echt waarderen, gewoon hoe het samen een geheel vormt. 

Wat zijn jouw favoriete items uit deze collectie? En welke winkel vind jij een leuke collectie hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...