donderdag 25 februari 2016

Shoplog || Februari met o.a. H&M, Primark & Costes

De afgelopen tijd heb ik weer een aantal dingetjes gekocht. Ik ben niet iemand die hele tassen vol koopt tijdens 1 dag winkelen, maar ik zie gewoon af en toe een leuk item wat ik wil hebben. Voor deze shoplog heb ik dan ook een tijdje gespaard en vandaag laat ik je mijn aankoopjes van de afgelopen 2 maanden zien. Ik heb onder andere wat items besteld op Ebay en ik heb een bezoek gebracht aan de H&M, Primark en Costes. Kijk je mee?



Allereerst bestelde ik op Ebay een heel leuk horloge voor 2,15 dollar met gratis verzending. De levering was mooi binnen de aangegeven data en ik ben super blij met dit horloge. De kwaliteit van het bandje is niet 100%, het bandje is niet erg flexibel, maar het blijft gewoon goed zitten en zit zeker lekker. Je vindt het horloge hier.
Ook bestelde ik een telefoonhoesje voor mijn iPhone5s voor €5,30 met gratis verzending. Ook deze kwam binnen de aangegeven tijd aan en de kwaliteit is echt heel goed. Ik heb meerdere complimenten gekregen over deze hard case en ik hoop er nog veel plezier aan te beleven. Voor het iPhone hoesje klik je hier.

In Januari ging ik langs de Primark, daar kocht ik onder andere dit paar schoenen. Het zijn eigenlijk gewoon neppe Adidas Superstars, maar dan voor €13,-. Het was het allerlaatste paar in een gangbare maat (38), verder waren er alleen nog maar maatjes 42/43. Ze lopen erg fijn en zoals je ziet heb ik ze ook al veel gedragen. 
In de sale scoorde ik deze flared broek voor €6,-. Ik twijfel nog steeds een beetje over de lengte, maar ik vind de flared broek verder echt heel leuk. 

Deze super comfy trui heb je waarschijnlijk al gezien in mijn outfitpost of op instagram. Ik kocht hem voor €20 en ik draag hem gewoon super graag. 

Een andere trui die ik nog kocht bij Primark is deze zwarte met een omgeslagen kol. Hij is nog een stukje dikker (en zachter) dan de grijze trui, alleen pluist hij ontzettend. Mocht iemand een goede tip daarvoor hebben, laat het dan achter. Ik wil deze trui namelijk het liefst iedere dag aan, maar ik heb liever niet dat ik iedere dag moet stofzuigen. Deze trui was (geloof ik) €18. 

Tijdens de half-jaarlijkse dumping day in een plaatsje bij mijn ouders in de buurt, hadden alle winkels tot 75% sale. Bij de sportwinkel, jawel, zag ik deze super leuke NIKE's bij de kinderschoenen voor €20. Mijn oog viel op maatje 6y, wat toevallig 38,5 bleek te zijn. Perfect! Ik draag ze het liefst iedere dag! 

Ook kocht ik tijdens de dumping day, deze slangentextuur schoenen met een punt. Een iets gewaagder paar, maar voor €16, i.p.v. €60, kon ik ze niet laten staan.


Tot slot ging ik eergisteren nog even winkelen in mijn tussenuur en hopte ik even de Costes in. Tot mijn verbazing hadden ze nog ontzettend veel sale en ondanks dat ik daar niet voor kwam, besloot ik er te kijken. Ik vond deze prachtige culottes, die echt de perfecte cut en lengte heeft, daarnaast was hij ook nog eens afgeprijsd van €60,- naar €9,95! De kwaliteit van de stof is echt heel mooi en daardoor staat hij erg leuk, deze zal ik zeker nog in een outfitpost voorbij laten komen. 

Bij H&M zag ik dit leuke topje en ondanks dat het een kleurtje heeft (twee zelfs) besloot ik het mee te nemen. Het topje geeft echt zo'n seventies gevoel en staat erg leuk bij een zwarte skinny of rok. Deze top kostte €12,95. Bij H&M bestelde ik ook nog een leuke, oversized witte blouse, maar die is nog niet binnen, dus die komt later online.

Wat is jouw favoriete item uit deze shoplog? 

1 opmerking:

  1. Leuke items heb je gescoord! Die grijze trui is super, en lijkt me ook erg comfy :D X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...