zaterdag 5 maart 2016

Fashion || H&M Studio AW 16

Afgelopen woensdag werd de nieuwe collectie van H&M studio gepresenteerd in Parijs. De inspiratiebron voor deze collectie zijn sterke vrouwen en de schoonheid van onafhankelijke individuen. De catwalk was geïnspireerd op een betoverend bevroren meer, welke symbool stond voor de rol die de natuur in de collectie speelt. De collectie bevatte een scherpe snit, gecombineerd met het Zweedse culturele erfgoed en handwerk. Het vrouwelijke silhouet met een geaccentueerde schouderpartij en taille kreeg een stoere feeling door de combinatie met gauchohoeden en cowboylaarzen. Kijk je mee naar een aantal foto's van looks uit de collectie?


 Yay for denim!

Ik vind vooral de details van de linker outfit echt heel mooi, een beetje Balmain inspired. Ook de camel kleurige trenchcoat, die natuurlijk op dit moment ook al hartstikke in is, vind ik helemaal top. 

Ik denk niet dat ik er zelf voor naar de winkel ga rennen, misschien zie ik er nog een leuk los item tussen staan, maar voor nu ben ik niet over enthousiast over de collectie.

De collectie is (zoals we gewend zijn van H&M studio) limited edition en is vanaf 8 september in een aantal geselecteerde winkels en online verkrijgbaar. Je kunt de hele show via deze link bekijken.

Wat vind jij van de collectie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...