woensdag 17 augustus 2016

Collective shoplog || Summer 2016 [Primark, Stradivarius, ZARA, H&M, Pull & Bear, MANGO]


Wie mijn vorige blogpost heeft gelezen, weet dat ik tijdens mijn vakantie in Tenerife een aantal dingen heb geshopt. Ook voor en na mijn vakantie kocht ik een aantal leuke items. Het leek mij leuk om vandaag mijn gekochte items met jullie te delen in een blogpost.

Primark 

Bij Primark kocht ik 2 leuke, zwarte body's. De eerste is een simpele halterbody die gemaakt is van een grappig wafelgestructureerd stofje. - €8,00


De tweede body is een hooggesloten body met een lage cut-out aan zowel de voor als achterkant. Ik vind dit een hele chique body en heb deze dan ook gedragen naar Fashionweek - €11,00

H&M
Bij H&M shopte ik zowel in de sale als in de normale collectie. In de sale kocht ik dit leuke nepleren rokje met details van nepsuede. - €5,00

In de nieuwe collectie kocht ik deze wijde broek met lengtestrepen. - €19,99

Het laatste item dat ik kocht, kocht ik ook in de sale. Het is een simpele, maar stevige jersey rok met een rits en leuke zakken aan de voorkant. - €3,00


Tenerife 

Pull & Bear
Op Tenerife kon ik het niet laten om wat te winkelen. Zo bezochten we een groot winkelcentrum "Siam Mall". Ik kocht daar bij de Pull & Bear dit paar loafers in de sale - €12,99

ZARA
En het bleef niet bij 1 paar schoenen. Bij Zara kocht ik dit paar slip-ons van scuba. Ze zijn ontzettend comfortabel en zien er daarnaast ook erg leuk uit. - €19,99

Naast de schoenen kocht ik ook een hele leuke riem bij ZARA. Deze was ik op het moment van het maken van de foto's helaas kwijt (heb hem inmiddels weer). De riem heeft een soort boho/western look en heeft twee gespen (misschien ken je het model wel van anderen), daarnaast is hij vrij dun en staat hij leuk om iedere broek of short. Ik kocht hem in de sale. - €2,99

Stradivarius
Een nieuwe favoriete winkel van mij is de Stradivarius. Laatst kocht ik er al een leuke bomber in het nieuwe filiaal in Amsterdam. In Tenerife liep ik er dus ook vol verwachtingen naar binnen. Het eerste item dat ik daar kocht is dit leuke, rood/wit/blauwe jurkje in de sale -  €7,99

Ook in de sale was dit leuke crop topje die echt super leuk is op een high-waist broek of short. - €2,99

MANGO (Outlet)
Een winkel die ook in Tenerife zat was de MANGO outlet. Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht, want de meeste kleding was ontzettend oudbollig. Maar tussen die oudbollige kleding vond ik toch nog een aantal leuke items, ik nam er uiteindelijk 2 mee. Het eerste item is dit topje. Het bestaat uit twee lagen, een laag van een crêpe stof en een see-through laag. Het is een simpel, maar toch chique top. - €9,99

Het tweede item dat ik er kocht is deze blazer. Het is een recht model met een reverskraag die van een soort satijn is gemaakt. - €16,99

Random

In het kleine winkeltje in ons hotel kocht ik deze leuke zonnebril. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik koop op de een of andere manier iedere vakantie minstens 1 zonnebril. Dit model is erg mooi transparant met blauwe glazen. Het fijne aan deze bril vind ik dat hij geen vervelende neuspootjes heeft, hierdoor kan ik hem zorgeloos in mijn haar zetten, een dikke plus! - €4,95


Als souvenir nam ik dit leuke "ding" mee. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen, maar ik vind het een leuk aandenken en hij zal een mooi plekje in mijn interieur krijgen. - €5,00


Een ander, soort van, souvenir is dit leuke mini-cactusje. Op de foto lijkt hij nog een redelijk formaat te hebben, maar hij is misschien 7 cm hoog in totaal en is geplant in een kurk. Ik kreeg dit lieve prikplantje van mijn vriend als cadeautje. Mocht je hem ook zo schattig vinden en hem willen stelen, dan heb ik slecht nieuws voor je, mijn naam staat er namelijk in gegraveerd (in de kurk uiteraard). - €4


Het laatste item dat ik kocht in Tenerife is dit parfum van Cacharel. Het is een heerlijk tropisch geurtje en ruikt bloemig met een vleugje ananas. De prijs weet ik helaas niet meer uit mijn hoofd, maar ik geloof dat hij rond de 50 euro kostte.

NL

ONLY
Eenmaal thuis heb ik weer geshopt (ik lijk nu ontzettend koopverslaafd). Bij Only kocht ik dit leuke tricot jurkje. Het is een simpel jurkje wat je eigenlijk naar iedere gelegenheid wel kunt dragen, zowel met sneakers als met hakken of een laarsje. - €24,95

Ook kocht ik er deze blouse. Van veraf lijkt hij een kruisprintje te hebben, maar het zijn schaartjes. Natuurlijk erg toepasselijk voor vrijwel alles wat ik doe. - €24,95

Markt
Op de jaarlijkse markt in mijn geboorteplaats kocht ik een vrij apart item. Het is mijn eerste vintage/antiek ding ooit geloof ik, maar ik ben er blij mee. Het is niet iets waar ik iets mee kan, maar toch. Het is namelijk een schietspoel uit een oude weefmachine, een machine waarmee stoffen worden gemaakt dus. Ik doe natuurlijk een fashion en textielopleiding dus ik vond het erg leuk om dit te hebben. - €2,50

Het laatste item van deze shoplog dan alweer. Deze oorbellen, ik had dit paar al een tijdje op het oog en op de markt besloot ik ze uiteindelijk te kopen. - €5,95

Dat was dan mijn grote collective zomer shoplog. Ik heb vrij lang over dit artikel gedaan (zomervakantie enzo), dus intussen heb ik alweer wat geshopt. Ik kocht een aantal leuke items bij Primark en die zullen binnenkort in een shoplog terugkomen. 

Wat is jullie favoriete item uit deze shoplog? 

1 opmerking:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Vind Stradivarius ook echt een leuke winkel, wist niet eens dat ze nu ook een fysieke winkel in Amsterdam hebben, nice :)! En ik heb ook altijd dezelfde struggle met die irritante neuspootjes en ze laten ook nog eens een lelijk 'mark' achter op je gezicht haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...