dinsdag 25 september 2012

Review Action #3




Deze week post ik iedere dag een review over een product van de Action. De action is over het algemeen heel goedkoop en ik ben benieuwd of de producten een prijs/kwaliteit verhouding hebben. Zijn de producten erg goed of is het echt een pure miskoop en zelfs zonde van de euro. Ik probeer zoveel mogelijk verschillende dingen te reviewen zodat ik niet heel eentonig iedere dag over oogschaduws ga posten. Ik probeer van nagellak tot parfum en van oordopjes tot tassen te gaan.

Vandaag heb ik een review voor jullie over de stripers. De stripers kostten €1,39 per pakje van 3.
Eigenlijk kan ik er heel kort over zijn, ik ben erg tevreden over de lakjes! 
De witte en lichtroze stripers dekken goed maar niet super. De andere lakjes dekken wel super. De stripers drogen snel. Ik vind alleen het kwastje een beetje te lang waardoor het een beetje minder precies lakken wordt. 

en hierbij laat ik jullie dus ook mijn (mislukte) aztec nail-art zien. oordeel zelf zou ik zeggen. :$ 

xoxo

1 opmerking:

  1. Je eerste en derde nagel zijn erg goed gelukt! Klinkt goed die nagellak! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...