maandag 13 mei 2013

100 volgers! & volg mijn goede bloglovin!

Goed nieuws & minder goed nieuws vandaag. Ik ben de 100 volgers gepasseerd! 62 op GFC en 39 op Bloglovin! Zodra de winactie van Groupon voorbij is, zal ik hiervoor een nieuwe winactie online zetten. Deze winactie geldt voor het 1 jarig bestaan van mijn blog (8 juni) en de 100 volgers. Ik zal niet 1 pakketje weg geven maar meerdere! Wat het is ga ik nog niet zeggen. 

Het minder goede nieuws is, mijn bloglovin is veranderd. Een hele tijd geleden heb ik mijn blognaam veranderd, en bloglovin heeft dat nu ook door. Daarnaast stopt GFC 1 juni, en ja dat geldt ook voor blogspot blogs (helaas). Dus verzoek ik iedereen mij te volgen via de button hiernaast, er staat wel bij welke je moet hebben. De oude geeft geen nieuwe posts meer weer. 

Natuurlijk krijg ik niet al mijn volgers terug, maar dat zij dan zo. Ik wil jullie nog wel graag wijzen op mijn winactie met groupon , hier maak je kans op een bon van 20 euro! Alleen even bloglovin volgen en een reactie achterlaten, simpeler kan niet! 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...