zaterdag 25 mei 2013

Make-uploze profielfoto!

Waarschijnlijk heeft een aantal van jullie het al gelezen, op beautygloss.nl werd afgelopen dinsdag een oproep gedaan om vandaag een profielfoto te doen zonder make-up. Ik vind het een erg goed idee! Noem me lui, maar ik zou mijn hele banner over mijn blog moeten aanpassen, dus draag ik mijn steentje bij met dit artikel. Macha wil laten zien dat iedereen perfect is en dat mooi een begrip is waarvoor geen defenitie bestaat. Iedereen heeft schoonheid en je kunt dat niet faken door lagen make-up op te doen.
Dit is mijn make-uploze foto voor vandaag, de kwaliteit is niet heel goed omdat ik de foto's heb gemaakt met mijn iphone, maar het gaat mij echt om het idee. Op deze foto draag ik geen make-up ook geen mascara en concealer.



Doen jullie vandaag ook mee aan de actie van Macha?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...