zondag 26 mei 2013

Tag || Hoe fake ben jij?


Op beautyill zag ik deze tag (later ook nog op daily life kim). Naar aanleiding van het artikel van gisteren leek het me wel leuk om deze tag vandaag te beantwoorden. 
- Met dit artikel wil ik niet zeggen dat de onderstaande dingen meteen zorgen voor "fakeheid", iedereen heeft een andere mening bij het woord fake en iedereen verstaat er iets anders onder. Deze tag heb ik voor mezelf ingevult en het is mijn mening. 


Heb je ooit aan cosmetische chirurgie gedaan?
Nee, ik vind cosmetische chirurgie niks voor mij, plastische chirurgie zou ik misschien wel willen doen. Ik heb al sinds mijn geboorte een bultje boven mijn linker wimper, waar ik me wel eens aan erger. Cosmetische chirurgie (het vervraaien van het lichaam) vind ik wel nep. 


Gebruik ik valse wimpers?
 Nee, ik heb het 1x gedragen voor school, maar het wil bij mij niet goed blijven zitten. Ik vind het erg nep staan. 
 
Draag ik haarextensions?
 Nee, mijn haar is van mezelf al erg dik en ik zou er absoluut niks meer bij willen hebben!

 Gebruik ik iedere dag make-up?
 Ja, over het algemeen wel, ookal is het alleen maar mascara, eyeliner en eventueel wat concealer. 

Kan ik nog zonder make-up?
 Ja, in de vakanties draag ik geen make-up, daar houd ik me dan gewoon niet zoveel mee bezig.

 Draag ik nepnagels?
Nee, ik vind het niet lekker zitten en het ziet er ook niet uit bij mij vind ik. Mijn neppe action nagels blijven gewoon in de la liggen.
 
Verf ik mijn haren?
Ja, het was maar 1 tintje donkerder, maar afgelopen november heb ik het voor de eerste keer geverft. Het is er nu wel weer helemaal uit en ik neem voorlopig geen kleurtje meer, misschien aankomende winter. 

Ga ik onder de zonnebank?
 Nee, we hebben er thuis ook niet een en ik heb er geen geld voor over, daarnaast lijkt het me ook wel ongezond. 

Gebruik ik zelfbruiner?
 Nee, ik vind het best wel duur en ja ik heb er eigenlijk ook nooit echt over na gedacht.

Heb ik tattoos?
 Nee, misschien zou ik ooit een kleintje willen, maar ik heb geen idee wat. Ik vind dit alleen niet echt bij mijn definitie van fake horen. 
 
Heb ik piercings?
Nee, ik heb wel oorbellen, maar bij 1 gaatje per oor houdt het wel op. Ik vind piercings ook niet echt mooi en het lijkt me ook nog eens erg pijnlijk! 

Ik vind mezelf niet fake en dat is eigenlijk ook wel een beetje de uitkomst van deze tag. Ik vond het erg leuk om deze tag te beantwoorden. 
Hoe fake zijn jullie?

4 opmerkingen:

  1. leuke tag! Misschien ga ik hem ook wel beantwoorden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk! Ik herinner me dat ik deze tag heeeeeeeeeeeeel lang geleden ook heb ingevuld! Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag. Ik ben ook neit zo fake als ik deze tag zou invullen. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Misschien ga ik hem ook een keertje invullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...