donderdag 30 mei 2013

Review || Miss Sporty 009 lipstick


Vandaag was ik eerder uit.. Ofnouja dat dacht ik, we hebben 10 minuten bij het lokaal gewacht en dan is de regel dat het uitvalt. Dus ik liep naar de bus en kwam langs de Etos, ik zocht nog een lekker fris kleurtje voor de zomer. Ik probeerde een aantal lipsticks uit en kwam toen deze tegen!

Om mijn schoolverhaal af te maken, in de bus bleek ik een ongeoorloofd afwezig vinkje op mijn lijst gekregen te hebben.. Beetje jammer, ik was namelijk niet echt eerder thuis, omdat ik de bus had gemist door het wachten op die les.

Ik kocht dus deze Miss Sporty lipstick, hij kostte €2,49 en in deze review vertel ik jullie mijn eerste ervaringen met deze lipstick. Ik kon het natuurlijk niet laten om hem te proberen.



De lipstick ziet er vrij simpel uit van buiten, de verpakking is donkerblauw en is nèt niet helemaal recht, hij gaat bovenin iets naar binnen. Er staat verder ook geen merk op, alleen een kleurnummer aan de onderkant.

De swatch had ik natuurlijk al gezien in de winkel, die vind ik erg mooi, niet te fel en ook niet te licht. Ik zocht om een mooie zomerse kleur en omdat ik mijn tanden niet geel wil laten lijken neig ik automatisch naar de roze kleur. Na alle merken uit te hebben geprobeerd, bleef ik deze van Miss Sporty het mooist vinden en daarnaast ook nog eens het goedkoopst (dat is natuurlijk ook belangrijk).


De kleur ziet er dus erg mooi uit als swatch op mijn hand, maar hoe ziet die eruit op mijn lippen en bij mijn gezicht. Ik vond het er in het begin heel nep uit zien, dat komt misschien omdat ik nooit lipstick draag (alleen nude kleur) en het begon na een paar minuten ook al te wennen. De structuur van de lipstick is niet super, die van HEMA is wel wat beter. Deze lipstick is vrij zacht, maar niet tè. Ook dekt hij niet 100% maar ik ben zeker tevreden over deze dekking.

Deze lipstick is, zeker voor deze prijs, een aanrader, de kleur is mooi en de dekking is redelijk goed. Op de verpakking heb ik niets aan te merken, simpel is altijd goed vind ik.

Wat denken jullie van deze lipstick? En welke kleur lipstick gebruiken jullie graag?

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Ik blijf alleen de verpakkingen van Miss Sporty vreselijk vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...