donderdag 20 juni 2013

Review || NYC quattro eye shadow palette

Yay! Gisteren mocht ik mijn eerste NYC product aan mijn stash toevoegen, het is een heel mooi palette met paarstinten. Ik hou erg van matte kleurtjes of kleuren met een lichte shimmer, dit palette past daar dus heel mooi bij! Het is de kleur 821 NY Tribute. Ik heb dit palette natuurlijk meteen geprobeerd en dit zijn mijn eerste ervaringen.




De verpakking
De verpakking oogt naar mijn idee vrij luxe, de kleuren zijn netjes geordend in 1 rij en het doosje is vrij rustig. De letters NYC zijn met zilver op de doorzichtige voorkant gedrukt en dat vind ik er erg mooi uit zien. Ook het patroontje in de oogschaduws vind ik er mooi uit zien. De verpakking is dus een top!

De swatches
Ik heb de kleurtjes op mijn hand geswatched en ze bevielen me best goed. De pigmentatie van het roze kleurtje had wel iets beter gekunt, maar overall ben ik er zeker tevreden mee. Vooral de donkerste paars is erg mooi voor in de crease en de lichtere paars voor op het hele ooglid. In de verpakking lijkt er tussen deze twee kleuren weinig verschil, maar al bij de swatch merk ik dat dit anders is.

De ooglook
Natuurlijk heb ik bij dit palette ook een ooglook gemaakt om een geheel beeld voor jullie te kunnen creƫren. Ik was erg bang dat het zou lijken alsof ik een blauw oog zou hebben, maar dat viel me best mee. Door de roze kleur een beetje over de paars te gebruiken, lijkt het niet blauw/paars. Ik vind het een erg mooi palette, ook al zal ik het waarschijnlijk toch in combinatie met een mooie bruintint gaan gebruiken.
Dit is de ooglook geworden;

Conclusie
Ik ben erg tevreden over dit palette en heb er eigenlijk geen negatieve punten aan kunnen vinden. De oogschaduw is niet poederig/korrelig en dus brengt het goed en makkelijk aan. Meestal blenden kleuren niet zo mooi, maar daar heb je bij dit palette geen last van. Zeker een aanrader!
-NYC-

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...