woensdag 19 juni 2013

Volg mij via bloglovin

Zoals al op veel blogs te lezen was, stopt google reader (GFC) ermee! Aangezien ik daar 80 volgers op heb, zou ik het fijn vinden dat jullie me via bloglovin gaan volgen.

Bloglovin is erg makkelijk aan te maken en werkt eigenlijk hetzelfde als de lijst die je leest van je GFC die je volgt. Maak dus een account aan op bloglovin, daar kun je bij je eigen profiel klikken op: Importeer blogs en dan klik je blogger aan. De blogs die je volgt via GFC worden overgezet naar bloglovin, het kost je misschien 2 minuten,maar ik zou je heel erg dankbaar zijn!

GFC verdwijnt op 1 juli en tot die tijd zal ik jullie daar nog een aantal keer aan herinneren. Bij 100 volgens via mijn GOEDE bloglovin zal ik een heel erg leuke winactie online zetten!

1 opmerking:

  1. Gaat het nu ECHT weg? :O
    Dat je niet meer gevolgd kan worden via Google Friends Connect?

    Susan
    www.ishootlovee.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...