zondag 1 december 2013

My 2 weeks in pictures || @ instagram #2


Vandaag weer een my week in photo's voor jullie!! Of nouja week.. Ik doe 2 weken in 1 keer, omdat ik het eigenlijk niet iedere week wil doen. Ik post maar 7x per week en om nou om de 7 posts een instagram artikel te doen, vind ik net iets teveel van het goede.
Toetsweek cijfer voor nederlands :)

Gezond bezig

Last minute mijn biologieproject afmaken. Willen jullie er een aparte (diy) post over zien??

Kerstmarkt in Workum

Zie de maan schijnt door de bomen...

Mr. & Mrs. Kussentjes van de Primark

Wiskunde in tussenuur

Kamer even gezellig gemaakt met lichtjes

In de trein richting Almere

Boek lezen met lekkere verse sinaasappelsap

Winactie gewonnen van blognroller! Ik kreeg dit super leuke pakket

En weer in de trein richting Almere :)

De laatste sinterklaas kados halen met Mitch!

Met mijn lieve vriend!


Hoe zag jullie week eruit??

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...