vrijdag 6 maart 2015

Colour Crush || Grey


Als je mijn blog al een tijdje volgt, dan weet je dat ik nogal van het zwart en wit ben. Grijze items heb ik niet zo veel, maar wil ik wel gaan aanschaffen. Het is een leuke frisse “kleur” voor de lente en het is zowel met zwart, wit als met kleur te combineren.


De grijze jas konden jullie al zien in mijn “new in” post van afgelopen week. Ik kocht namelijk een mooi Scuba exemplaar van het merk YAYA.
Grijze schoenen zijn natuurlijk ook echte basics. Ze passen bij iedere outfit en bestaan er eigenlijk wel in iedere soort.
Aangezien het weer lente wordt en de zon zich steeds meer zal laten zien, is een zonnebril ook een echte musthave. Ik vind dit ronde, hippie model erg grappig, al weet ik niet of het me zal staan.
Dan een tas. Deze grijze rugzak is erg schattig en super handig voor een dagje winkelen of het bezoeken van een evenement oid. Zo heb je alle handen vrij en kun je doen waar je maar zin in hebt (meer ruimte voor shoppingbags!).
Dan een item wat we hier in Nederland nog niet zo snel zullen dragen, een skort. Natuurlijk kan het met een legging, maar bij grijs is het mooier zonder. Ik vind skorts erg leuk en wil deze lente zeker voor een gaan kijken! Of dat een soort gelijk exemplaar wordt, dat weet ik nog niet.
Zilveren accessoires zijn mijn favoriet. Ik heb een zilveren horloge van Primark, maar die is te groot. Ik hoop daar binnenkort nog een mooie vervanger voor te vinden. Een arm-cuff vind ik ook erg leuk, zeker bij een top met korte mouwen of bij een hemdje.
Naast de grijze jas, die ik hierboven noemde, kocht ik vorige week ook een grijs, scuba shirt van Vanilia. Hij is erg leuk en gemakkelijk te combineren en ik hou van het simpele dat het shirt heeft, lekker minimalistisch.
Tot slot, een grijze jeans. Deze heb ik al in mijn kast hangen, niet in 50 tinten, maar in 2 (lichtgrijs en donkergrijs). Ik vind witte broeken erg leuk, maar het maakt voor mijn gevoel mijn benen “dikker”. Met grijs heb ik dat niet en daarom is een lichtgrijze broek een goed alternatief.


Ik hoop dat ik jullie met deze post wat geïnspireerd heb met leuke grijze items. Ben jij van plan om deze lente iets grijs aan te schaffen? Of heb je al wat grijze items?


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke inspiratie =)
    Grijs draag ik graag net zoals zwart !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag meestal grijs en zwart.. m'n zus zegt altijd dat ik me te saai kleed, maar ik vind het zo mooi. Kmoet vaker kleur aandoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...