zondag 8 maart 2015

Fashion Trend SS15 || Cut out

De lente komt eraan! Tijd om de trends voor het aankomende seizoen te bespreken. De komende paar weken bespreek ik in deze reeks 4 (of misschien wel 5) trends voor de Spring/Summer 2015. Vandaag beginnen we met de cut-out trend.



De cut-out trend is erg breed. Van de distressed jeans uit mijn DIY tot mesh en tops die met een laser zijn bewerkt. Natuurlijk is het bij deze items de kunst om het goed te combineren zodat het niet "trashy" wordt. Deze trend wordt ook toegepast op veel accessoires, zoals tassen en clutches. In deze post zal ik een aantal items laten zien waarin de cut out trend verwerkt is. 


Rok: H&M 

Jurk: H&M

Jasje: Boohoo.com

Afbeelding 1 van GEBORDUURD T-SHIRT van Zara
Top: Zara


Afbeelding 1 van BUIDELTAS MET PERFORATIE van Zara
Tas: Zara

Afbeelding 6 van SHOPPER MET PERFORATIE van Zara
Tas: Zara


Afbeelding 2 van CLUTCH MET GAATJES van Zara
Clutch: Zara

Ik vind de cut-out trend erg leuk en ik denk ook zeker dat we die komende lente (en vooral zomer) terug zullen zien!

Wat vind jij van deze trend? Ben je van plan er iets van te kopen?

Follow: Twitter - Instagram - Facebook - Bloglovin - Youtube


Ontwerpen in bovenste foto: Akris (links- en rechtsboven & rechtsonder), Iris van Herpen (midden boven) en Balenciaga (linksonder).







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...