vrijdag 3 april 2015

Favorites || March 2015


De maand april is alweer begonnen en ik heb de afgelopen maand natuurlijk weer tal van producten/items gebruikt. Vandaag deel ik de favorieten van de afgelopen maand. Ik probeer een goede balans te vinden tussen beauty- en lifestyle dingen & fashionitems te vinden en ik hoop dat me dat in deze post is gelukt.




Mijn eerste favoriet is een beautyproduct, of eigenlijk zijn het er 2. Een lipprimer van Gosh in combinatie met een lipstick (die ik gewonnen heb bij misscraftsy.nl). De lipstick heeft de kleur 161, een donkere nudetint. Het fijne aan deze lipstick is dat hij niet zo overheersend is, hij geeft gewoon net iets extra's aan je look. De lipstick heeft ook geen oranje ondertoon, iets wat ik erg fijn vind omdat dat me niet staat.


Dan een favoriet voor onder de douche. Ik ontdekte laatst dat mijn Lush showergel bijna over de datum was en dus ben ik deze daarna meteen volop gaan gebruiken. Ik moet zeggen, ik heb hem echt herontdekt. De geur is zo fijn, erg fris, maar niet te voor de hand liggend. De datum is nu net verstreken en ik kan er denk ik nog 1 of 2 keer mee douchen, perfect. Dit is zeker een douchegel die
ik weer eens zou kopen.


Mijn favoriete goodie is op dit moment mijn labeltang van de Hema. Ik heb hem onder andere veel gebruikt voor school (om in mijn researchboek de thema's mee aan te geven) en om, onder andere, mijn agenda mee te customizen. Ik ben een fan van de transperante tape die in de navulling zit, die geeft een erg gaaf effect.


Het drankje dat ik de afgelopen maand regelmatig heb gedronken is verse citroenlimonade. Gewoon water met wat plakjes citroen, erg fris en ook nog eens erg gezond. Ik drink dit graag uit mijn smoothiebeker die ik vorig jaar bij de Primark kocht (aanrader & ze liggen nu ook weer in de winkel). Deze beker is lekker groot, waardoor je de stukjes citroen er in kunt laten zitten, en je kunt drinken met het bijgeleverde rietje. Door het rietje zorg je ervoor dat je geen stukken citroen binnen krijgt.


12 maart was ik jarig en voor mijn verjaardag kreeg ik een erg leuke (hand)tas. Ik kan deze tas helaas niet gebruiken voor school, omdat ik dan mijn laptop mee moet kunnen nemen, maar zodra ik een andere tas moet gebruiken pak ik deze. Hij is mooi groot en stevig. Zelfs mijn researchboek (groter dan a4) past erin. Daarnaast draagt hij erg fijn, de hengsels zijn lang genoeg om over je schouder te kunnen en hij heeft handige binnenzakjes. Ook mijn nieuwe sjaal van de SIX is een favoriet. Deze sjaal is erg geschikt voor de lente en eventueel zomer. Hij is erg dun, maar het is niet zo'n fijn geweven katoenen sjaaltje. Ook is hij erg lang, ik kan hem 1 of 2 keer om mijn nek slaan, en hij is niet te lang om los te dragen.


De sjaal hoort natuurlijk bij een jas, de jas van YaYa liet ik laatst in mijn New In post al zien. Toen het weer iets beter was heb ik deze jas constant gedragen. De stof is enkel, maar zeker niet te koud! Deze jas zit zo lekker dat ik hem zelfs tijdens de les gewoon aanhoud. Het shirt wat onder de jas zit komt van de H&M. Ik draag normaal nooit shirts met prints, maar deze vind ik erg leuk. De broek op de stoel is natuurlijk mijn ripped jeans, dit is wel de DIY geweest die ik het meest draag. De gaten zijn misschien wat aan de grote kant, maar ik heb het er niet koud in gehad. Ik draag deze broek veel met opgerolde pijpjes en met mijn sneakers eronder.

Heel wat favorieten deze maand, maar ik heb ook aardig wat nieuwe dingen gekregen/gekocht. Op naar april!

Wat zijn jouw favoriete items van de afgelopen maand?


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...