maandag 28 september 2015

Inspiration || White Bag


Mijn beste aankoop van de Primark van het afgelopen jaar, is zeker mijn witte rugzakje. Ik neem hem altijd mee, op vakantie, naar de stad, naar mijn vriend, overal. Eerst vond ik eigenlijk alleen zwarte tassen mooi, maar sinds ik deze heb ben ik eigenlijk alle witte tassen meer gaan waarderen. In deze post heb ik (wat mij betreft) de mooiste witte tassen gezet die ik maar op tumblr kon vinden. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk verschillende modellen te vinden, maar je komt er bij het lezen/bekijken van deze post wel achter welk model hier mijn favoriet is.



Dit model doet me erg denken aan mijn zwemtas van vroeger, maar ondanks dat vind ik het een leuke tas. Hij lijkt me wel iets minder praktisch dan het model dat ik heb, omdat de bovenkant hier naar elkaar toe moet en schriften e.d. zullen hier minder goed in passen.

Dat geldt ook wel voor dit model, maar door de klep heb je hier toch iets meer mogelijkheden. 

Een simpele shopper, dubbelgevouwen tot een clutch/handtas, hoe leuk!

Deze witte/doorzichtige tas vind ik erg mooi, ook weer heel erg simpel. Je merkt wel dat ik daar van houd.

Dit is igenlijk mijn tas, maar dan in een handtas/clutch versie.



Mijn favoriete model is duidelijk het model met de klep, heel simpel en minimalistisch. 

Wat vind jij van witte tassen? Yay? Of koop je liever een andere kleur?


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...